Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a lansat o licitatie publica pentru realizarea de obiecte si materiale promoţionale cu rol in promovarea brandului turistic al Romaniei. Contractul este divizat pe loturi: Lotul 1 – Obiecte promotionale, cu o valoare estimata de 5.499.700 de lei, fara TVA, si Lotul 2 – Materiale promotionale, cu o valoare estimata de 14.405 lei, fara TVA. Finanţarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional – Axa 5, operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”. Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut. Ofertantul trebuie sa depuna, impreuna cu oferta tehnica, si mostre pentru obiectele promotionale solicitate in caietul de sarcini. Toate obiectele si materialele promotionale vor fi inscriptionate cu elementele de identitate vizuala a brandului de turism, in conformitate cu recomandarile din Manualul de Brand, precum si cu cele prevazute in manualul de identitate vizuala ale Programului Operational Regional. (Petru DONE)
Lasă un răspuns