Rhino Safety, fosta Sir Safety Company, lider pe piața echipamentelor de protecție, a inaugurat showroom-ul Sirin Safety. Magazinul se află în centrul municipiului Bacău, la parterul imobilului nou construit pe locul fostei Comalrid, între Farmacia 9 și fosta Stare Civilă.
Managerii Rhino Safety au oferit o recepție la inaugurarea showroom-ului și au prezentat și alte modificări operaționale și de branding survenite în companie. Una este schimbarea numelui firmei din Sir Safety Company în Rhino SAFETY. „Modificarea survenit pe fondul unei similarități a unui cuvânt din titulatura existentă pe această piață, așa că am ales să îi dăm o viață nouă, un nume nou, în acest fel împiedicând crearea de posibile confuzii”, a spus managerul Carmen Petrov.
Noutățile sezonului toamnă – iarnă
SIR Safety Company – actuala firma Rhino Safety – a luat naștere în anul 2010 și are ca obiect de activitate comercializarea echipamentelor de protecție, respectiv încălțăminte de protecție, produse de grupul de firme Rhino Work (fostul Sir Safety) și Exena, grup din care compania face parte. Firma mamă, Rhino Work, este o companie condusă de un management mixt, românesc și italian, cu o importantă experiență în domeniu, producând încălțăminte de protecție încă din anul 1994.
„Suntem lideri în România în ceea ce înseamnă încălțăminte de protecție, dar comercializăm toată gama de echipamente de protecție. Venim mereu cu îmbunătățiri, suntem creativi, lansăm colecții noi, avem un departament de creație cu designeri italieni și români, participăm la târgurile internaționale de la Dusseldorf și Paris”, a precizat Carmen Petrov.
În showroom-ul proaspăt deschis în centrul Bacăului, sunt expuse și noutățile sezonului toamnă – iarnă. Compania pune la dispoziție un nou catalog Exena, în care se găsesc modele noi, articole consacrate care au fost upgradate și o colecție nouă denumită „Professional”, care completează linia dedicată industriei grele, petroliere și gaz.
Deși activitatea principală a grupului este producția de încălțăminte de protecție – domeniu în care este lider de piață – Rhino Safety deține în portofoliu toate gamele din industriile de profil: încălțăminte, îmbrăcăminte, mănuși, produse destinate protecției ochilor, protecției pentru lucrul la înălțime, protecției respiratorii, precum și alte obiecte de siguranță.
Consultanță și servicii pentru fiecare client în parte
„Ne dorim ca toți clienții noștri să beneficieze de încălțăminte și echipamente de protecție la cel mai înalt standard de calitate, să fie mulțumiți de produsele noastre, deoarece știm că este un domeniu în care cei care poartă aceste echipamente își protejeaza sănătatea, iar uneori chiar viața”, a apreciat managerul Petrov.
„Am apelat la conceptul de «open sell», atât prin ambianța de shopping stimulativă cât și prin atitudinea angajatilor pregătiți și prietenoși. Locația ne asigură un cadru privat, fiecare client în parte va putea astfel beneficia de consultanță si servicii exclusive pe tot parcursul șederii sale în showroom”, a completat reprezentantul companiei.
Produsele grupului sunt destinate tuturor industriilor care necesită echipamente de protecție, distribuirea acestora depășind granițele României, ajungând în țări precum Italia, Spania, Portugalia, Franta, Rusia, Croația, Bulgaria, Ungaria, Germania, Israel, Polonia, Republica Cehă, Serbia, , Bosnia, Tunisia , Republica Moldova sau Malta.
Rhino Safety și-a dezvoltat o rețea de distribuție națională, acoperind toată România si in fiecare an ne extindem atât pe plan local, cât și în afara țării.
Atuurile Rhino Safety
La nivel de grup, firma de producție Rino Work este formată din 500 de operatori, o parte dintre aceștia fiind angajați cu experiență, calificați la o fostă fabrică de încălțăminte din Bacău. Restul angajaților, precum și cei nou-veniți, beneficiază de calificare la locul de muncă.
„Din păcate, în ceea ce privește industria ușoară, nu mai există școli profesionale care să califice operatori pentru acest domeniu, deci fabrica întâmpină greutăți în ceea ce privește angajarea. Acesta a fost și motivul pentru care s-au deschis alte puncte de lucru în Ucraina, Albania, iar din luna noiembrie 2018 vom începe producția și în Italia”, a afirmat managerul Carmen Petrov.
Unul dintre avantajele competitive care au determinat poziționarea lui Rhino Work drept lider de piață în domeniul producției de încălțăminte de protecție este faptul că grupul desfășoară atât activitatea de producție, cât și de distribuție. Acest lucru influențează prețurile produselor care sunt competitive în comparatie cu cele ale companiilor care importă acest tip de produse.
Un alt avantaj este că grupul foloseste cele mai bune materiale: pielea este importată din țări ca Italia, Brazilia și India și se folosește cel mai bun poliuretan pentru tălpile injectate. În plus, grupul poate asigura clienților toată gama de produse pentru protecția muncii, prin intermediul companiei Rhino Safety Company.
Cel mai bun atu rămâne însă fabricat în România, la un standard înalt de calitate, iar românii chiar răspund pozitiv la acest argument. „Îmi doresc să ajungem să înțelegem că avem nevoie să fim uniți și în domeniul economic – producția românească trebuie sprijinită și susținută pentru a putea crea locuri de muncă plătite corect, astfel încât să nu mai fie nevoie de tot acest exod în străinătate”, a mai apreciat managerul companiei.
Magazin online, din 1 octombrie 2018
Pentru viitor, compania deja un plan de investiții de 10 milioane de euro, ce vizează un nou spațiu pentru producție, mult mai generos, precum și schimbarea locației firmei comerciale a grupului, Rhino Safety, aceasta urmând să fie relocată într-un spațiu modern, mult mai încăpător.
O componentă importantă în activitatea companiei o reprezintă dezvoltarea și în spațiu virtual, pentru a răspunde mai activ și rapid la solicitările clienților. „Lucrăm la o versiune îmbunătățită a site-ului de comerț electronic, pentru a crește calitatea experienței de cumpărare a utilizatorilor noștri. Aici mă refer la un magazin online care va fi deschis începând cu 1 octombrie 2018”, a prezentat oficialul companiei.
Planurile se bazează pe rezultatele financiare înregistrate în 2017 – grupul de firme încheind anul cu o cifră de afaceri de 60 milioane de euro – care mențin trendul ascendent început de grup.
rocknrolldu a zis
ce pret are apartamentul?