• directorul general devine director executiv • patru posturi de director vor dispărea • prin comasare, se reduce cu 23 numărul șefilor de servicii și birouri • reorganizarea nu va presupune disponibilizarea unora dintre angajați • anumite schimbări s-au produs și la Direcția Agricolă
Direcția Generală a Finanțelor Publice (DGFP) se află în plin proces de restructurare la nivelul conducerii. Maricel Radu, purtător de cuvînt al instituției, spune că „modificările organigramei se fac în conformitate cu Legea 161/2002, privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției”. Astfel, la Fiscul băcăuan se reduc patru posturi de directori, dintre care trei la nivelul Direcției Generale și unul la Administrația Financiară Onești. „Conducerea DGFP va fi asigurată de un director executiv, doi directori executivi pe probleme de administrare a veniturilor statului, doi directori executivi adjuncți pe probleme de control fiscal, un trezorier șef și un comisar șef la Garda Financiară”, precizează Maricel Radu. Deocamdată, nu se știe care dintre actualii directori vor rămîne pe aceleași funcții. „Încadrarea în statul de funcții urmează să fie făcută de ministrul Finanțelor Publice”, spune purtătorul de cuvînt. De asemenea, vor fi comasate unele servicii și birouri, ceea ce va permite reducerea cu 23 a numărului de șefi ai acestor unități. „Nu se efectuează disponibilizări de personal”, a dat asigurări Maricel Radu.
Direcția Agricolă are mai mulți angajați
Anumite modificări organizate au avut loc la Direcția Agricolă.
Instituția și-a schimbat denumirea, devenind Direcția pentru
Agricultură și Dezvoltare Rurală (DADR). De asemenea, funcțiile de
la vîrf au fost redenumite. Astfel, directorul general al instituției a
devenit director executiv, iar directorul are acum funcția de director
executiv adjunct. În același timp, instituția va îngloba Direcția
Fitosanitară și Oficiul pentru Ameliorare și Reproducție în
Zootehnie, ca instituții fără personalitate juridică. „În practică, se
vor opera doar cîteva schimbări în organigrame – a declarat
Ghiță Burlui, directorul adjunct al DADR. Vor fi desființate
compartimentele financiar-contabile, ceea ce înseamnă în cel
mai rău caz disponibilizarea cîtorva oameni. În rest, structura
de specialitate nu se modifică și nici atribuțiile ce le revin”.
Totuși, restul personalului – aproape 50 de oameni – trece în
subordinea directă a Direcției Agricole. În plus, aceasta devine
devine ordonator de credite pentru cele două instituții. (Florin POPESCU, Gabriela PASCU)
Lasă un răspuns