Revenind la ideea cu achizitionarea unei masini Volga model „T 34” fara turela, m-am gindit ca proiectul poate fi imbunatatit. In afara de barele de fier beton obligatorii de pus in fata, ca sa piseze mai bine portbagajul celor care iti taie ca nesimtitii calea in intersectii, mai trebuie montata un fel de oiste in spate.
Oistea asta trebuie sa fie fixata bine, pentru ca, atunci cind pui o frina brusca, sa-i sparga radiatorul celui care s-a pozitionat in spatele tau si te claxoneaza s-o „calci”, desi deja ai viteza maxima in oras.
Pe bune, unii oameni nu gindesc. Ca localnic inveti pe de rost unde sint locurile in care se instaleaza politistii cu radarul. Si pe portiunea respectiva, chit ca soseaua e libera, tii masina in 50 la ora. Si te trezesti cu cite un as al soselelor care se baga in spatele tau, la 25 de centimetri de portbagaj, si care-ti da claxoane si flash-uri sa calci acceleratia.
Pentru acestia, proiectul cu oistea este ideal. Ca e vina lor ca nu au respectat distanta si nu s-au asigurat ca ruleaza cu o viteza care sa le permita sa evite orice pericol.
Ardeleanu Virgil a zis
Sa vii la mine so inmatriculezi! Ia sio sticla de wiski…
meno saba a zis
Da’ de aia care fac slalom printre masini pe podul Narcisa sau de cretinii care au bulina galbena dar depasesc pe linie dubla continua, desi abia au puf la ****, sau de taximetristii care intorc masinile pe linia continua ce sa mai zicem?
La jigodiile astea ce sa le facem?
Taxi a zis
Bai, Meno Laba, aia cu lamaia’n geam au carnet ca si tine, smekere! Tu ai terminat scoala de soferi deja cu 10 ani de soferie in spate? Sau atat ai terminat si tu…scoala de soferi…Taximetristule!