Conducerea companiei E.ON a pus la dispozitia consumatorilor de energie electrica serviciul Telverde E.ON Moldova Distributie, un numar unic de telefon pentru transmiterea sesizarilor privind deranjamentele in alimentarea cu energie electrica. Serviciul este disponibil non-stop la numarul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele retele de telefonie fixa sau mobila, fara costuri pentru client. Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala intreruperi ale alimentarii cu energie electrica, situatii cu potential de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare si firide neincuiate ori cu sistemul de inchidere deteriorat, stilpi sau conductoare cazute la pamint. „Noul numar de telefon 0800 800 929 va functiona pina la finalul lunii aprilie 2012 in paralel cu vechile numere de tipul 929 (cu prefixul judetului), dupa care acestea din urma vor fi dezactivate”, a precizat Sorin Munteanu, purtator de cuvint la E.ON. (R.I.)
Seni a zis
Cele 2 distributii de gaz si electricitate de la Eon s-au unificat, plata se poate face intr-un singur loc?
Bracon Ioan a zis
Astăzi 05.05.2014, orele 19.50, înscriu acest comentariu, prin care precizez că sistemul E.ON, este rău organizat, din punct de vedere al protecţiei consumatorului.
Organizare de informare şi asistenţă prin roboţi, este în dispreţul consumatorului, care aşteaptă minute sau ore, pentru a găsi un operator de serviciu. Astfel de organizare, este cea mai decadentă, din ultimii 100 de ani, dar după cum ştim – Peştele de la cap se strică – .
Prin sistemele actuale de informare cu roboţi, aştepţi minute în şir ca să răspundă un operator. fapt inadmisibil într-o societate capitalistă modernă, în care aşa-zis, ne aflăm.
Pentru îmbunătăţirea informaţiei, propun:
1. desfiinţarea informaţiilor prin roboţi ;
2. înfiinţarea în toate localităţile din ţară, de dispecerate formate din personal capabil să rezolve toate problemele consumatorilor E.ON.
3. editarea de instrucţiuni de ordine interioară, care să se prevadă sancţiuni pentru persoana culpabilă, care nu răspunde la telefon în maximul un minut şi care nu rezolvă sesizarea clientului în termenul cel mai scurt posibil .
Eu, am avut interesul să anunţ un defect la tabloul electric şi pentru că organizarea este aşa cum am precizat, am rămas cu sesizarea nerezolvată.
Solicit publicarea acestui comentariu, la ziar, poate ministrul de compartiment va dispune cele legale domnului Sorin-Sebastian Potanc, director general E.ON Moldova .
Cu respect şi consideraţie . Bracon Ioan Iaşi, telefon 0232-27.15.06
Rahella a zis
Buna seara ,am o intrebare personal mai incopetent ca cei ce ce repara avariile pe teritorul comunei Dofteana jud.Bacau aveti ?
Dorina R. a zis
Buna seara,am trimis un mail pentru o urgenta:transfer de contuar dintr.oarte a casei in spate,la o casuta de vara.Casa veche va fi daramata.Inca nu am primit raspuns,am scris in numele mamei,94 de ani,com Agas,jud bacau..
Lazarean Simion str.sf.Gavril nr.3 Gura Humorului Suceava a zis
La tabloul de afara unde este si siguranta ceva nu e corect . In casa toata instalatia fileaza. Probabil patrunde apa si face contact. Veniti urgent va rog .