Agentiile de turism membre ale Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT) vor infiinta centre de informare a consumatorului. Hotarirea a fost luata odata cu semnarea de catre ANAT a unui protocol de colaborare cu Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (ANPCPPSR) pentru informarea cprecta si protejarea consumatorului roman de servicii de turism, supranumit „o 9atitudine” in turismul romanesc.
Protocol mai are in vedere realizarea unui site comun prin intermediul caruia sa se asigure informarea turistilor despre drepturile si obligatiile pe care le au atunci cind calatoresc spre o anumita destinatie, realizarea unor ghiduri in limba romana care vor contine informatii utile pentru turistii care calatoresc in destinatii externe si elaborarea unor materiale de promovare destinate cresterii gradului de incredere a turistilor straini in destinatiile turistice romanesti. De asemenea, se are in vedere realizarea unor cercetari de piata – teste comparative – pe teme de interes pentru industrie (companii aeriene, produse turistice etc.), pentru inlaturarea problemelor identificate, si parteneriate pe proiecte cu finantare europeana, dar si realizarea de emisiuni informative in parteneriat ANAT-ANPCPPSR, care au ca scop cresterea increderii turistilor in serviciile de consultanta de calatorie oferite de agentiile de turism membre ANAT.
Judetul Bacau are opt agentii de turism membre ale ANAT, intre care una in Onesti. (Petru DONE)
Lasă un răspuns