Conducerea spitalului intenționează să implementeze în cea mai mare unitate medicală din județ un sistem prin care pacienții internați vor putea, la externare, să își exprime satisfacția sau nemulțumirile cu privire la serviciile primite pe perioada internării.
Sistemul electronic ar urma să fie implementat până la sfârșit de an și va asigura pe deplin confidențialitatea datelor. „Și acum aplicăm chestionare legate de satisfacția pacienților, dar vreau să eliminăm pe deplin temerile legate de confidențialitate, așadar îmi doresc un sistem cu touchscreen-uri, pe care să le avem în spital și pacienții să poată declara așa, într-un mod cât mai ușor, gradul de satisfacție”, a explicat la un post de radio managerul spitalului, Adrian Popa.
Linia verde, un eșec
Între anii 2011-2013, spitalul a avut o linie verde la care puteau fi făcute reclamații cu privire la condițiile din spital sau comportamentul personalului. În 2013, linia a fost desființată pentru că nu și-ar fi dovedit utilitatea, au explicat reprezentanții spitalului.
Sandu a zis
Dam note. Si? Ce este cu asta? Toti pacientii vor dori sa mearga la medicii cu notele cele mai mari, sufocandu-i si facandu-i sa greseasca, iar cei cu note mici ori pleaca din spital, ori accepta salariul mai mic, ori vor trata pacientii care sunt mai prost informati ori grabiti.
Nu asta este solutia.
Maria a zis
Ideea cred ca este sa putem identifica pe acei medici care chiar isi bat joc de oameni mai rapid. Cred..
Manager la Stat a zis
Domnul Manager ar trebui sa defineasca in mod clar un procesul de management al performantei in spital, care consta in identificarea, masurarea (KPI-uri) si dezvoltarea performantelor individuale si de echipa, si alinierea performantelor individuale cu obiectivele strategice ale unei entitati economice ce ofera servicii medicale. Satisfactia clientului (pacientului) este unul dintre ele.
ko a zis
Imposibil de facut asa ceva! Sa indraznesti tu ca pacient sa spui ceva de rau de medic…ti-ai semnat certificatul de deces! Nu se mai uita la tine!
Teo a zis
Eliminați, ,cadourile”medicilor,în Italia abia un buchet de flori dacă acceptă, dar cu greu.
Diana a zis
Peste tot sa se interzica prin lege spaga/mita si cadourile,nu numai in sistemul medical. In Franta,cand am rezolvat o problema cu ajutorul secretarei institutiei unde aveam treaba, am vrut sa-i ofer un buchet de flori si a fost foarte intrigata de gestul meu,spunandu-mi ca e meseria ei sa ajute oamenii si nu mi-a primit buchetul. Mi-a placut mult atitudinea! La noi abia asteapta sa le dai o ciocolata,ca imediat se pun pe treaba.Altfel se uita ca la un nimeni. Nu e normal sa promovam genul asta de comportament.
Viorel a zis
Și în acești câțiva ani am ajuns sa punem in practică aceste mărețe planuri ?
Viorel a zis
Bancul zilei: Un fiu merge la spital și roagă asistentele sa ii aranjeze parul unchiului său. Acestea aduc repede cearceafuri, perna, tot ce lipsea. Pleacă fericit acasă și primește un telefon de la unchiul sau: Bai, le-ai dat ceva fetelor acelea ? Că după zece minute au venit și au luat totul înapoi ! ( După o întâmplare reală din judetul nostru.)
Meryem Çakır a zis
Astazi 15 august 2024,ora 2017, simtindu- ma rau de 3 zile ,m-am deplasat la spitalul judetean Bacau la sectia upo în jurul orelor 20. În salonul de la intrare se afla cateva scaune pentru pacienti SAÜ apartinatori. 5 dinre scaune erau ocupate şi 1 aproximativ gol ,în sensul ca pe scaun se gasea arencata un fel de sacoşa gaurita goala . Starea sanatatii fiindu- mi critica , mi-am permis sa dau deoparte obiectul definit şi sa ma aşez pe scaunul çare speram sa-mi dea un oarecare confort în orele urmatoare dar am gandit greşit. La 5 minute a intrat un personaj gen ” Piedone Africanul,cu barba netunsa de çel Putin 3 luni, cu un miros suspect în respiratie, care s-a napustit asupra obiectului neintelicibil culturii mele generale, întrbînd cu stropi la gura „cine este nesimtita care a deranjat haina Lui” Eu simtindu-ma în pericol de a fi pedepsita am recunoscut fapta , poate voi fi iertata. Dar nu ,am fost Atat de rau apostrofata şi jignita în fel şi chip : nesimtita, prosta astfel încat am crezut ca sant personaj într-un film de groaza.Am fost salvata de o doamna asistenta çare m- a luat de urgenta în salonul de înregistrari. Nu ştiu Cat voi astepta aıcı, şi nu mai ştiu daca am şansa sa ïes de aıcı ,cat voi fi în siguranta dupa un aşa tratament. Aaa am aflat cu groaza ca personajul cu aspect straniu era ceva supraveghetor SAÜ agent de paza. Vaaaai zic cat de bine santem tratati ca oameni! În plus bolnavi( am varsta de 65 de anı)
Miha a zis
Suntem din ce in ce mai mult expusi agresivitatii verbale si uneori,chiar fizice din partea altor indivizi certati cu educatia si bunul simt in societate. Se pare ca nu mai stim ce sa facem si la cine sa apelam ca sa scapam de asemenea mizerii care se intampla tot mai des. Si eu m-am trezit insultata brusc in incinta unei agentii BRD de o doamna mai in varsta din patura minoritatilor. Persoanele agresive, cu probleme serioase de comportament au devenit tot mai vocale in spatiul public. Nimeni nu le spune si nu le face nimic.
Veronica Precupescu a zis
Speram ca nu vor cheltui miliarde pe acest sistem electronic asa cum le place lor sa sifoneze din buget lucrari, produse sau servicii prin firmele de casa abonate la bani publici.
Ar fi de preferat ca sistemul sa aibe o interfata online unde rudele directe ale pacientilor sau pacientii sa poata inregistra evaluari si recenzii ale actului medical, conditiilor din spital si despre medici.
Aceste evaluari sa contribuie prin proceduri interne si regulament ca si conditii de mentinere a contractelor de munca si al remuneratiilor.