Conducerea spitalului intenționează să implementeze în cea mai mare unitate medicală din județ un sistem prin care pacienții internați vor putea, la externare, să își exprime satisfacția sau nemulțumirile cu privire la serviciile primite pe perioada internării.
Sistemul electronic ar urma să fie implementat până la sfârșit de an și va asigura pe deplin confidențialitatea datelor. „Și acum aplicăm chestionare legate de satisfacția pacienților, dar vreau să eliminăm pe deplin temerile legate de confidențialitate, așadar îmi doresc un sistem cu touchscreen-uri, pe care să le avem în spital și pacienții să poată declara așa, într-un mod cât mai ușor, gradul de satisfacție”, a explicat la un post de radio managerul spitalului, Adrian Popa.
Linia verde, un eșec
Între anii 2011-2013, spitalul a avut o linie verde la care puteau fi făcute reclamații cu privire la condițiile din spital sau comportamentul personalului. În 2013, linia a fost desființată pentru că nu și-ar fi dovedit utilitatea, au explicat reprezentanții spitalului.
Sandu a zis
Dam note. Si? Ce este cu asta? Toti pacientii vor dori sa mearga la medicii cu notele cele mai mari, sufocandu-i si facandu-i sa greseasca, iar cei cu note mici ori pleaca din spital, ori accepta salariul mai mic, ori vor trata pacientii care sunt mai prost informati ori grabiti.
Nu asta este solutia.
Maria a zis
Ideea cred ca este sa putem identifica pe acei medici care chiar isi bat joc de oameni mai rapid. Cred..
Manager la Stat a zis
Domnul Manager ar trebui sa defineasca in mod clar un procesul de management al performantei in spital, care consta in identificarea, masurarea (KPI-uri) si dezvoltarea performantelor individuale si de echipa, si alinierea performantelor individuale cu obiectivele strategice ale unei entitati economice ce ofera servicii medicale. Satisfactia clientului (pacientului) este unul dintre ele.
ko a zis
Imposibil de facut asa ceva! Sa indraznesti tu ca pacient sa spui ceva de rau de medic…ti-ai semnat certificatul de deces! Nu se mai uita la tine!
Teo a zis
Eliminați, ,cadourile”medicilor,în Italia abia un buchet de flori dacă acceptă, dar cu greu.
Viorel a zis
Și în acești câțiva ani am ajuns sa punem in practică aceste mărețe planuri ?
Viorel a zis
Bancul zilei: Un fiu merge la spital și roagă asistentele sa ii aranjeze parul unchiului său. Acestea aduc repede cearceafuri, perna, tot ce lipsea. Pleacă fericit acasă și primește un telefon de la unchiul sau: Bai, le-ai dat ceva fetelor acelea ? Că după zece minute au venit și au luat totul înapoi ! ( După o întâmplare reală din judetul nostru.)