Societatea Pambac, cel mai mare producator de piine si produse de panificatie din Bacau continua intr-un mod original lupta declarata impotriva evaziunii fiscale de pe piata locala de panificatie. „Nu vrem sa vindem faina si piine fara acte! – spune presedintele companiei, Alin Giurea. Am platit si vom plati toate impozitele si taxele legale! Desi evaziunea in domeniul moraritului si panificatiei a explodat la cote de peste 80%, credem ca cetatenii trebuie sa aleaga daca vor sa-i imbogateasca pe evazionisti sau vor spitale, scoli, drumuri, cultura, siguranta. Toate acestea si multe altele sint sustinute de stat din banii nostri si a celor care gindesc ca noi”.
Dupa programul de etichetare a franzelei, inceput in noiembrie 2009, Pambac isi surprinde adversarii de pe piata prin aparitia „Chioscului Pambac” pentru vinzarea produselor de panificatie. De ieri, 16 iunie, in Bacau sint instalate primele chioscuri, pe fatada carora scrie, mare, „O pIine fArA evaziune”. „Deoarece statul nu a reusit, deocamdata, curatenia intr-un domeniu in care 80% din afaceri se desfasoara la negru, Pambac, ca producator aflat intr-o concurenta inegala cu jucatorii evazionisti a ales sa-si asume pe cont propriu lupta cu evaziunea fiscala locala” – a precizat Alin Giurea. Debutul programului de vinzare a produselor Pambac prin chioscuri proprii special amenajate, este una din etapele acestei lupte. In chioscurile Pambac se vind toate produsele de panificatie ale fabricii. Pambac, unul dintre cei mai mari angajatori locali, va amplasa 300 de „Chioscuri FARA EVAZIUNE” si va crea, astfel, peste 400 de locuri de munca noi, generatoare de tot atatea contributii la bugetul de stat.
Preturi de producator in chioscuri
Cu un design modern, chioscurile sint dotate conform cu legislatia europeana privind comercializarea produselor alimentare si fiecare are casa de marcat fiscala. Preturile produselor sint, deocamdata, cele practicate in reteaua de magazine Pambac, dar in scurt timp vor fi scazute la nivelul pretului de producator. „Stim – a opinat presedintele companiei – ca vom stirni reactii vehemente din partea concurentei evazioniste. Din pacate, aceste reactii nu apar pe fata, asa cum procedeaza Pambac, care nu are nimic de ascuns. In acelasi timp, sintem convinsi ca din pozitia de lider de piata avem obligatia sa informam populatia Bacaului ca in momentul in care cumpara o piine cu evaziune contribuie, involuntar, la sustinerea furtului de la bugetul national. De aceea, am ales sa declaram ca piinea noastra este «curata» nu doar la propriu, fiind fabricata in conditii de garantare deplina a calitatii si sigurantei alimentare, dar si la figurativ, deoarece nu este «murdarita» de evaziunea fiscala”.
Concursul „piine pe viata” continua
In aceasta perioada, Pambac va continua concursul pentru consumatori „Piine gratis pe viata”. Concursul a adunat, deja, 400 de cistigatori pentru premiile „Piine gratis pentru o luna” si patru pentru premiile „Pine gratis pentru un an”. La extragerea finala, din august, se va desemna cistigatorul Marelui Premiu. Pambac este lider local pe piata de panificatie. Oferta sa cuprinde, pe linga franzela neambalata, livrata din 2 noiembrie doar cu eticheta, si franzela ambalata, precum si o gama largita de produse de panificatie speciale: feliate, ambalate, din faina integrala, din faina de secara, cu adaosuri de tarite, germeni, multicereale etc.
observ a zis
„…..pe fatada carora scrie, mare, “O pIine fArA evaziune”.” – totusi, cineva din redactia ziarului sa ne spuna ce scrie pe fatada chioscurilor; oare nu meritam sa stim?
r d a zis
Domnule Done cred ca articolul este „platit” de Pambac. Daca a-ti citi acest articol fara sa constientizati ca ar fi scris de dumneavoastra precis v-ati pune unele intrebari. Intradevar dupa „etichetarea franzelei” ma surprinde Chioscul Pambac (300 mentionati in articol, nici macar cabine telefonice stradale nu ajung la acest numar, unde se vor amplasa un numar atat de mare de chioscuri ?) si apoi nu inteleg de ce in viitor se vor comercializa produse la pret de producator (oare compania nu urmareste profitul). Daca Pambac-ul vrea sa devina ceea ce si-a propus cred ca trebuie sa scoata paine de calitate (calitatea painii produse de Pambac este in scadere continua), referitor la concursul „Paine pe viata” consider ca acest mod de a face publicitate este depasit de mult (cu acest gen de abordare ma astept, in curand, sa primesc fluturasi in cutia postala din partea Pambac). „Specialistii” in marketing de la Pambac ar mai trebui sa constientizeze faptul ca celelalte marci ale Pambac sunt apoape necunoscute cumparatorului.
Cirprian a zis
PAMBAC sa investeasca in calitate ca is plictisit de painea lor plina de chimicale. Cei de la PAMBAC nu au nici un sortiment mai gustos mai aproape de ceea ce sanatos au doar paine plina de aditiv si tot felul de prostii in loc sa faca o PAINE SIMPLA DAR BINE COAPTA nu cruda. Painea in Italia e facuta dupa retete traditionale fara CHIMICALE dar e BINE COAPTA si de aceea rezista la umezeala si nu mucegaiesti deci nu expira repede ci are un termen de valabilitate mai mare ca PAMBACUL PLIN DE CHIMICALE deoarece e COAPTA BINE. Dar cei de la PAMBAC o vand cruda ca sa traga la gramaj
Imi pare rau de firma PAMBAC pt ca e una din BACAU dar produsele lor sunt fara valoare chiar si cele din gama premium care sunt mai scumpe nu merita deoarece produsele au margarina, faina de soia (in loc sa fie 100% grau) multe chimicale apoi vine si faina de grau si aia de proasta calitate. Deci nici macar produsele lor scumpe nu sunt bune, sanatoase pt ca nu fa pretenii la o paine de 1 leu ci la cea mai scumpa pe care o are pambac.