Cel mai mare producator de produse de panificatie din judetul Bacau, lider national pe piata de paste fainoase si unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul moraritului si panificatiei, socieatea Pambac, a lansat, la nivel national, cel mai nou brand din portofoliul sau, Puufuulet(Z). Pambac a decis, anul trecut, sa largeasca portofoliul de branduri, reintegrind in oferta un produs de succes, pe care cu ani in urma il fabrica doar pentru piata locala: pufuletii din malai expandat. In colaborare cu Acme Industries, firma specializata in estetica de brand si servicii de design grafic, a luat nastere un brand vesel si plin de culoare, care imbraca un produs usor si gustos, adresat unei foarte largi categorii de consumatori. „Am preferat colaborarea cu Acme datorita unei rezolvari grafice si de naming simple si memorabile. Credem ca nota voiosa si dinamica a brandului vibreaza cu spiritul consumatorilor nostri: copii si adulti, care si-au pastrat sufletul de copil.” – ne-a declarat Tatiana Soldeanu, director marketing la Pambac. „Este un brand la care am lucrat cu mare placere – a spus si Paramon Ditu, Creative Director & Partner la Acme Industries. Pentru acest produs, care se adreseaza atit celor care au nostalgia pufuletilor din copilarie,cit si celor care il descopera acum cu incantare, am proiectat o identate grafica si verbala inspirata din colorata lume a internetului. Din acest spatiu. in care conventiile cromatice sau grafice sint depasite de nevoia de joc, interactiune si socializare, am „extras” un brand ludic si plin de culoare: PUUFUULET(Z).”
Amator, deci, de o atmosfera vesela (si unde poate fi mai vesel decit la o manifestare cu multa muzica?!), la sfirsitul saptaminii trecute Puufuulet si-a facut debutul si ca sponsor la Festivalul national de muzica usoara „Flori de Dragobete”, editia inaugurala organizata in Bacau de Federatia „Star Music” Romania.
Pambac detine si brandurile Pambac, Grania, Gata, Flavora, Ador-gustul de acasa, Superfort, Patishop si PuuFuuLet. (Petru DONE)
Lasă un răspuns