Etapa a doua a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2008, desfasurata la Resita, week-endul trecut, a fost una cu ghinion pentru pilotul onestean Adrian Dumitru Raspopa si pentru copilotul sau, Cosmin Diacu, care au fost nevoiti sa abandoneze competitia. Ei au iesit in decor, din cauza unor probleme tehnice. Masina pilotata de Raspopa, un Suzuki Ignis S1600, a avut probleme inca din prima zi a Raliului Banatului, cind, chiar la prima proba speciala, s-a rupt un tampon la motor, urmat de caderea ansamblului motor-cutie de viteze pe scutul de protectie, fapt care a dus la ruperea unui furtun de la pompa de ulei a cutiei de viteze. Efectul final a fost selectarea dificila si imprecisa a treptelor de viteza, insa onesteanul a continuat cursa si, chiar si in regim de avarie, a reusit sa termine prima zi a raliului pe pozitia de lider al Grupei A. Dar problemele s-au agravat in ziua urmatoare. „Din pacate, am avut parte numai de ghinioane – a declarat pilotul onestean, Adi Raspopa. Dupa cosmarul din prima zi, speram ca simbata sa fie totul OK, însa nu a fost asa. Dupa proba speciala cu numarul 5, cind s-a rupt din nou un furtun de ulei, au început sa se auda zgomote ciudate si nu mai puteam selecta bine treptele de viteza. Dupa regrupare pe speciala 8, pe un viraj de stinga cu foarte mult nisip, pe o retrogradare rapida, cutia a ramas blocata între viteze, nepermitindu-mi sa mai am tractiune, motiv pentru care am iesit în decor. Cu siguranta ca sintem suparati, pentru ca am pierdut 10 puncte importante”. In clasamentul grupei A, echipajul Adi Raspopa-Cosmin Diacu se afla pe locul IV, cu 5 puncte, dupa A. Mitroi (12,5 puncte), D. Vergitsis (8 puncte) si N. Duval (6 puncte). Urmatoarea etapa va avea loc la Hunedoara, in perioada 9 – 10 mai.
(George MARTIN)
Lasă un răspuns