Aglomeratia la casieriile E.ON Gaz continua sa stirneasca nemultumiri in rindul consumatorilor bacauani. Desi timp de o saptamina cozile interminabile i-au descurajat pe unii bacauani sa astepte ore in sir la casieriile E.ON Gaz, ieri, aglomeratia era la fel de apasatoare. Daca lunea trecuta functionau trei casierii din patru disponibile, ieri erau deschise doar doua puncte de incasare a facturilor.
Revoltati ca trebuie sa stea la rind mai bine de o ora pentru a-si ridica chitanta, oamenii vociferau vis-a-vis de modul de organizare a companiei. „Am fost saptamina trecuta sa platesc factura, insa am abandonat in doua rinduri tocmai din cauza aglomeratiei. Am revenit cu speranta ca, dupa o saptamina, cozile nu vor mai fi atit de mari, insa m-am inselat! A trebuit sa ma asez la rind, sa ma inarmez cu multa rabdare, pentru ca nici eu nu pot amina la nesfirsit sa-mi platesc consumul, pentru ca ma puteam trezi ca cei de la E.ON vin si imi ridica contorul”, spune Ioanid Popa din Bacau. Faptul ca erau inchise doua casierii a stirnit si mai mult nemultumirea oamenilor. „Isi bat joc de noi cei din conducere! Vin pina la balconul de deasupra casieriilor, analizeaza din priviri multimea si se retrag in birouri fara a lua vreo masura pentru descongestionarea situatiei. Nu au pic de respect fata de consumatori!”, declara, la rindul sau, Florea Niculescu.
Oamenii sint nevoiti sa astepte timp indelungat ca sa ajunga la casierie. Ieri dimineata, sute de bacauani au umplut din nou holul cladirii din strada Stefan cel Mare, nr. 22, pentru a-si achita datoria fata de companie. Majoritatea consumatorilor care aleg sa mearga la sediul central sint cei care nu si-au primit factura acasa, nici pina astazi, iar plata la casieria centrala e singura posibilitate pentru ca oamenii sa-si achite datoria, chiar daca nu au avizul de plata la ei. De partea cealalta, reprezentantii E.ON le reamintesc bacauanilor ca au la dispozitie 30 de zile pentru plata facturilor. Daca s-ar respecta termenele de plata, statul la cozi nu ar mai fi o povara.
Jan a zis
La Comanesti situatia este si mai rea! Afost desfiintata caseria de la EON GAZ si facturile se incaseaza prin BRD printr-un automat amplasat in sediul BRD.Acest automat se blocheaza sau este suprasolicitat si se sta ore intregi la rind …pentru a le da banii !!! De ce nu fac contracte si cu alte banci pentru a le incasa facturile ? Ca sa nu mai vorbim de faptul ca facturile ajung cu mare intirziere…uneori chiar dupa data scadentei !!! Oare aude cineva doleantele noastre ?