Politicieni si specialisti romani in comunicare au concluzionat ca site-urile de partid, campaniile de promovare online sint ineficiente in directia influentarii electoratului. Ideea s-a conturat in cadrul evenimentului „Politica 2.0”. Judecata lor a fost pusa la indoiala de specialistii straini, care vorbesc despre formule de succes, aplicabile, insa, oriunde altundeva, dar nu in Romania.
Drept exemple au fost date site-urile cozmingusa.ro, cu aproape 4.500 de vizitatori pe zi, si emilboc.ro, cu doar vreo zece vizitatori pe zi. Cozmin Gusa a obtinut, la alegerile pentru Bucuresti, un scor sub cinci la suta, in timp ce Emil Boc a cistigat Clujul cu trei sferturi din voturile electoratului.
Inclin sa fiu de acord cu cei care au tras concluzia ca „in Romania, alegerile se cistiga cu sacosa”. As mai adauga, in conformitate cu realitatea, si „cu plicul”. Mai ramine votul emotional, pentru care se aplica o extraordinara replica a lui Gheorghe Dinica, din filmul „Filantropica”: „O mina intinsa care nu spune o poveste, nu capata nimic!”.
... a zis
cam pe acolo…povestea asta ii prosteste rau pe politicieni!
genu a zis
Nea Claudiu, nu intra in panica si la noi in Israel se intimpla la fel si, cred ca oriunde in lume stii si Dumneata, „cine poate…” ceva cu oase…