Preț de cîteva săptămîni, băcăuanii care vor avea nevoie de un act eliberat de Primăria Bacău vor trebui să facă un ocol în jurul clădirii pentru a intra în instituție. Pînă la finalizarea lucrărilor de extindere a spațiului ocupat în prezent de Primărie, accesul publicului în imobil va fi permis doar prin intrarea din spatele clădirii. După finalizarea acestor lucrări, spațiul actual al Primăriei va fi mai mare cu 50 de metri pătrați. În noul birou ce se construiește acum la parterul instituției va funcționa un birou de consiliere pentru cetățeni. Cheltuielile legate de construirea acestui sediu sînt finanțate din fonduri Phare. Administrația publică locală dorește astfel ca toate persoanele care au nelămuriri legate de sănătate, asigurări sociale, asistență socială, raporturi de muncă, protecția consumatorului, impozite și taxe, regimuri de proprietăți, învățămînt, procedură notarială, protecția copilului, servicii publice, precum și drepturi și obligații civile să găsească informații la cei șapte consilieri specializați care vor activa în cadrul acestui birou. Pînă acum, în țară, astfel de servicii de consultanță mai sînt asigurate de alte 11 primării. (E.S.)
Lasă un răspuns