Consiliul Local Onesti a aprobat, cu mai mult timp in urma, infiintarea unei noi structuri in cadrul executivului, “Cabinetul primarului”, care presupune angajarea unor consilieri personali pentru edilul-sef, insa acesta nu si-a gasit oameni potriviti pentru aceste posturi. Primarul Emil Lemnaru ne-a precizat ca ar fi vorba de motive financiare, legate de cheltuielile salariale. “N-as mai risipi banii pe salariile consilierilor personali”, ne-a declarat seful executivului local. Edilul-sef s-a mai referit si la eficienta indoielnica a activitatii consilierilor personali. “Probabil ca tot eu le-as face munca, in locul lor”, ne-a spus Lemnaru. Insa mai exista un aspect in legatura cu astfel de asistenti ai edilului-sef, si anume faptul ca acesti consilieri personali ar trebui sa aiba legaturi foarte strinse cu seful executivului local, sa-i cunosca planurile si ideile, precum si intreaga activitate a primarului, in cele mai mici detalii, iar acest lucru ar putea fi un impediment serios. Desi primarul si-a mai nuantat pozitia, in ultimul timp, el a recunoscut, mai demult, ca trebuie sa gaseasca niste consilieri personali in care sa aiba deplina incredere. “O sa angajez consilieri personali atunci cind voi reusi sa gasesc oameni de incredere, pe care sa ma pot baza”, a spus primarul Emil Lemnaru, la una din sedintele de consiliu local. (George MARTIN)
md a zis
ar fi mai simplu ca sa considere consilierii locali ca si cum ar fi personali, asta le-ar fi menirea…
horya a zis
Sa angajeze cand ma voi angaja eu la Casa Alba!
Pierdeti timpul cu nimicuri!