A fost desemnat câștigătorul contractului pentru construcția lotului 3 (Pietroasele – Municipiul Buzău) al autostrăzii Ploiești-Buzău (A7), anunță vicepremierul Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor.
Asocierea Drum Asfalt-Ilgaz-OPR-Obras-Trameco s-a clasat pe locul 1 la licitația CNAIR pentru pe lotul 3 din Autostrada A7 Ploiești-Buzău. Asocierea de constructori români, turci și spanioli trebuie să finalizeze în 20 de luni lucrările pe cei 13,9 km ai acestui lot, după semnarea contractului, a mai spus Grindeanu.
Printre lucrările pe care asocierea trebuie să le execute se numără: – 8 poduri – 1 pasaj cu o lungime de 1.260 m. Valoarea contractului finanțat prin PNRR este de 947,745 milioane de lei, fără TVA.
Andrei a zis
Spor baieti!
Useristu Mamii a zis
China a construit in 20 de ani peste 240.000 de km de autostrada, pe teren dificil, in mare parte expus seismelor, mii de kilometri de tuneluri, poduri suspendate, forari in permafrost samd.
La romanache, vine turcul cu salvari, aliat cu espana iehehe behehe si cu niste firme de garsoniera de prin judetul Uganda si au la dispozitie UN AN JUMATE pentru un tzashti bashti de 14 km.
La ritmul asta, Chinei ii trebuiau 240.000 de luni ca sa construiasca ce are acum la dispozitie. Adica … DOUAZECI DE MII DE ANI.
Diferenta dintre vrajeala de la noi si profesionisti.
expertinorice a zis
si de ce nu te muti in china sa beneficiezi de acei mii de km si de frumosul stil de trai chinezesc ? vrei in democratie ? vrei intr-o alianta militara si una economica ? atunci respecti niste reguli. crezi ca aia in china tin cont de avize de mediu sau de vreun standard in constructii ? la ei fac azi un pod , maine pica , poimaine e la loc in picioare. partidul dicteaza iar viata omului ale valoare spre zero. as vrea sa mergi sa muncesti pe un santier chiezesc la un proiect de o mie de km autostrada si apoi sa vii sa ne povestesti cata admiratie ai pentru chinezi.
GIGEL a zis
FARA CHINEZI….
Dragos a zis
Vorbesti aiurea, starea actuala a infrastructurii este din cauza PSD, care conduce aceasta tara de 30 de ani, nu mai dormi pe tine. Analizeaza bugetele in fiecare an si o sa vezi ca atunci cand a fost PSD la guvernare, a fost peste tot gaura si la investitii nimic. Iar China este un monstru economic, fata de Romania, care are personal in sistemul de stat slab pregatit, ghici ce tot de PSD angajat. PSD a avut cele mai multe guvernări, asa ca nu mai arunca aiurea vorbe.
Cetățean a zis
Cifrele nu sunt reale , undeva este o greșeală ! La aceste cifre se construiește 1 km la un preț de peste 13 milioane € , IMPOSIBIL ! LA ACEST PREȚ , DIN BANII PE 1 KM CONSTRUIEȘTI 100 ( O SUTĂ ) DE APARTAMENTE !
expertinorice a zis
Să înțeleg că știi proiectul în detaliu , cate pasaje , poduri , km de liziera , stații EV sunt necesare pe cei 14 km. Atunci de ce nu te-ai băgat TU sa ofertezi 1 milion de euro/km ? Sau cat consideri TU că face lucrarea. Gândește-te că au fost 13 ofertanți. A câștigat unu cu 82 % din estimat. Oare toți 13 erau înțeleși să câștige asta ? Licitația daca era supraevaluată se găsea unu sa vina cu 45-50% din estimat.
Beșino rice a zis
Spor la treaba.
Nimeni dintre cei care pun intrebari deranjante nu va scapa !
Destul cu mistourile !
Chinejii nu au nici parcari plutitoare, nu au nici tren urban.
Nu vezi nici urma de garaj la ei.
Si nici igloo de gunoi n-au, deci gata cu panarama.
Hai sa ne spalam cu apa pe care inca o avem, operationalizata, apoi sa o pastram sa fie turnata la buda, iar la nevoie mai putem lua apa din cubul de la coltul strazii. Chinejii nici cub din ala nu au, desi le pica din picioare autostrazile spre …hopa!!! unde duce „autostrada” noastra ? Aha. Tocmai la TgSecuiesc, bhaaaaaiii…
Next Door a zis
Bai prostie ambulanta, cel mai bun prieten al meu, care de muuuulti ani este inginer de mare categorie cetatean al unui stat super dezvoltat, a condus un santier de gazoduct in China, construit in cooperare cu General Electric, conglomerat american. Pentru ca esti cretin si userist, crezi ca chinezii inventeaza roata. Nu, fraiere, astia folosesc la maximum tehnologiile vestice, au contracte cu firme americane, construiesc in draci, numai ca nefiind slugi, la ei este simplu – dau banul, am calitate. La romanii tai tampiti, bechtelul ia banul si nu da ni-mic. Hai sictir… Slugile asta primesc. Firimituri si suturi in cur.
Traiti cu tampenia asta in cap, ca in China comunista se face mult si prost. Mai rahat ambulant, ia de te uita pe poze, sa vezi cum arata Urumqi in 1990. Si vezi cum arata azi. In pizda ma-tii de slugoi nenorocit… In viata vietlor tale nu ai vazut ce lux si ce metropole sunt in China…