• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Top Story / Primul câștigător pe Autostrada Moldovei. A fost desemnat constructorul lotului Buzău – Pietroasele, pentru 947 milioane lei

Primul câștigător pe Autostrada Moldovei. A fost desemnat constructorul lotului Buzău – Pietroasele, pentru 947 milioane lei

Ziarul de Bacau 7 martie 2022 9 comentarii

LikeShare

A fost desemnat câștigătorul contractului pentru construcția lotului 3 (Pietroasele – Municipiul Buzău) al autostrăzii Ploiești-Buzău (A7), anunță vicepremierul Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor.

Asocierea Drum Asfalt-Ilgaz-OPR-Obras-Trameco s-a clasat pe locul 1 la licitația CNAIR pentru pe lotul 3 din Autostrada A7 Ploiești-Buzău. Asocierea de constructori români, turci și spanioli trebuie să finalizeze în 20 de luni lucrările pe cei 13,9 km ai acestui lot, după semnarea contractului, a mai spus Grindeanu.

Printre lucrările pe care asocierea trebuie să le execute se numără: – 8 poduri – 1 pasaj cu o lungime de 1.260 m. Valoarea contractului finanțat prin PNRR este de 947,745 milioane de lei, fără TVA.

LikeShare

Din categoria: Economie, Top Story Etichete: Autostrada A7, autostrada Moldova

Reader Interactions

Comentarii

  1. Andrei a zis

    7 martie 2022 la ora 8:03 pm

    Spor baieti!

    Răspunde
  2. Useristu Mamii a zis

    7 martie 2022 la ora 8:43 pm

    China a construit in 20 de ani peste 240.000 de km de autostrada, pe teren dificil, in mare parte expus seismelor, mii de kilometri de tuneluri, poduri suspendate, forari in permafrost samd.
    La romanache, vine turcul cu salvari, aliat cu espana iehehe behehe si cu niste firme de garsoniera de prin judetul Uganda si au la dispozitie UN AN JUMATE pentru un tzashti bashti de 14 km.
    La ritmul asta, Chinei ii trebuiau 240.000 de luni ca sa construiasca ce are acum la dispozitie. Adica … DOUAZECI DE MII DE ANI.
    Diferenta dintre vrajeala de la noi si profesionisti.

    Răspunde
    • expertinorice a zis

      8 martie 2022 la ora 9:16 am

      si de ce nu te muti in china sa beneficiezi de acei mii de km si de frumosul stil de trai chinezesc ? vrei in democratie ? vrei intr-o alianta militara si una economica ? atunci respecti niste reguli. crezi ca aia in china tin cont de avize de mediu sau de vreun standard in constructii ? la ei fac azi un pod , maine pica , poimaine e la loc in picioare. partidul dicteaza iar viata omului ale valoare spre zero. as vrea sa mergi sa muncesti pe un santier chiezesc la un proiect de o mie de km autostrada si apoi sa vii sa ne povestesti cata admiratie ai pentru chinezi.

      Răspunde
    • GIGEL a zis

      9 martie 2022 la ora 8:35 am

      FARA CHINEZI….

      Răspunde
    • Dragos a zis

      10 martie 2022 la ora 10:04 am

      Vorbesti aiurea, starea actuala a infrastructurii este din cauza PSD, care conduce aceasta tara de 30 de ani, nu mai dormi pe tine. Analizeaza bugetele in fiecare an si o sa vezi ca atunci cand a fost PSD la guvernare, a fost peste tot gaura si la investitii nimic. Iar China este un monstru economic, fata de Romania, care are personal in sistemul de stat slab pregatit, ghici ce tot de PSD angajat. PSD a avut cele mai multe guvernări, asa ca nu mai arunca aiurea vorbe.

      Răspunde
  3. Cetățean a zis

    8 martie 2022 la ora 9:11 am

    Cifrele nu sunt reale , undeva este o greșeală ! La aceste cifre se construiește 1 km la un preț de peste 13 milioane € , IMPOSIBIL ! LA ACEST PREȚ , DIN BANII PE 1 KM CONSTRUIEȘTI 100 ( O SUTĂ ) DE APARTAMENTE !

    Răspunde
    • expertinorice a zis

      8 martie 2022 la ora 10:01 am

      Să înțeleg că știi proiectul în detaliu , cate pasaje , poduri , km de liziera , stații EV sunt necesare pe cei 14 km. Atunci de ce nu te-ai băgat TU sa ofertezi 1 milion de euro/km ? Sau cat consideri TU că face lucrarea. Gândește-te că au fost 13 ofertanți. A câștigat unu cu 82 % din estimat. Oare toți 13 erau înțeleși să câștige asta ? Licitația daca era supraevaluată se găsea unu sa vina cu 45-50% din estimat.

      Răspunde
  4. Beșino rice a zis

    8 martie 2022 la ora 3:59 pm

    Spor la treaba.
    Nimeni dintre cei care pun intrebari deranjante nu va scapa !
    Destul cu mistourile !
    Chinejii nu au nici parcari plutitoare, nu au nici tren urban.
    Nu vezi nici urma de garaj la ei.
    Si nici igloo de gunoi n-au, deci gata cu panarama.
    Hai sa ne spalam cu apa pe care inca o avem, operationalizata, apoi sa o pastram sa fie turnata la buda, iar la nevoie mai putem lua apa din cubul de la coltul strazii. Chinejii nici cub din ala nu au, desi le pica din picioare autostrazile spre …hopa!!! unde duce „autostrada” noastra ? Aha. Tocmai la TgSecuiesc, bhaaaaaiii…

    Răspunde
  5. Next Door a zis

    8 martie 2022 la ora 11:49 pm

    Bai prostie ambulanta, cel mai bun prieten al meu, care de muuuulti ani este inginer de mare categorie cetatean al unui stat super dezvoltat, a condus un santier de gazoduct in China, construit in cooperare cu General Electric, conglomerat american. Pentru ca esti cretin si userist, crezi ca chinezii inventeaza roata. Nu, fraiere, astia folosesc la maximum tehnologiile vestice, au contracte cu firme americane, construiesc in draci, numai ca nefiind slugi, la ei este simplu – dau banul, am calitate. La romanii tai tampiti, bechtelul ia banul si nu da ni-mic. Hai sictir… Slugile asta primesc. Firimituri si suturi in cur.
    Traiti cu tampenia asta in cap, ca in China comunista se face mult si prost. Mai rahat ambulant, ia de te uita pe poze, sa vezi cum arata Urumqi in 1990. Si vezi cum arata azi. In pizda ma-tii de slugoi nenorocit… In viata vietlor tale nu ai vazut ce lux si ce metropole sunt in China…

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

Ultimele articole

VIDEO: Sponsorizări și donații de peste 67.000 de euro la Gala FSC. Vezi cine sunt laureații celei de a XXII-a ediții

Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025

Anunț de mediu

Eurodeputatul Benea, mesaj înaintea finalei prezidențiale: Fără banii UE, România va fi în colaps! Izolaționismul şi retragerea în carapacea înşelătoare a autarhiei nu pot fi o opțiune de luat în calcul!

Primăria Bacău încurajează mersul cu mașina până la poarta școlii. Primul sistem „Kiss & Ride” a fost implementat la „Nicolae Iorga”

Locuri de muncă la Conextrust SA

2 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

1 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

30 aprilie 2025

Locuri de muncă la Conextrust SA

29 aprilie 2025

Ultimele comentarii

  • EU la VIDEO: Sponsorizări și donații de peste 67.000 de euro la Gala FSC. Vezi cine sunt laureații celei de a XXII-a ediții
  • eu la Eurodeputatul Benea, mesaj înaintea finalei prezidențiale: Fără banii UE, România va fi în colaps! Izolaționismul şi retragerea în carapacea înşelătoare a autarhiei nu pot fi o opțiune de luat în calcul!
  • Gogu Pintenogu la Foto: Zeci de băcăuani s-au mobilizat pentru Nicușor Dan în centrul orașului, în penultima zi de campanie
  • Popovici Costel Ciprian la VIDEO: Sponsorizări și donații de peste 67.000 de euro la Gala FSC. Vezi cine sunt laureații celei de a XXII-a ediții
  • BOGDAN la FOTO: Se apropie inaugurarea Athletic Park. Președinta CJ, primarul și arhitectul au vizitat șantierul

Cabinet parlamentar PNL

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale

Cabinete parlamentare PSD

Cabinet parlamentar AUR

Găzduit de Simplenet

Copyright © 2025 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău