Scumpirea carburantilor si scaderea puterii de cumparare a romanilor a pus pe chituci programul „Rabla”, editia 2008. Premergator demararii acestuia, dealer-ii au cerut guvernului sa aloce programului 100.000 de unitati, in conditiile in care in 2007 s-au vindut 16.500 de masini. Autoritatile s-au limitat la 40.000 de unitati. Si au avut dreptate, pentru ca agentii economici implicati in „Rabla – 2008” nu au reusit, pina acum, sa-si faca norma la vinzari.
Sa-ti iei masina prin acest de program social nu e, totusi, simplu. Umbli o gramada de timp sa radiezi vechea masina. Apoi, daca nu ai bani gheata, mai ai de trecut prin evaluarea firmei care asigura creditarea (leasing-ul nu se aplica aici). Daca veniturile tale nu corespund cerintelor, ti se spune pas.
Un alt element de luat in calcul. Cei care au un jaf de masina stiu ca o pot intretine relativ ieftin, cu cirpeli repetate. O masina noua implica o multime de cheltuieli: revizii, casco scumput, service „specializat” (mesterilor din service-urile dealer-ilor autorizati nu le dai ciubuc, dar piesele costa). In concluzie, „Rabla” e un program social destinat saracilor cu bani.
Lasă un răspuns