Băcăuanii care vor dori să lase o sesizare sau să semnaleze diferite probleme specifice personalului de la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului vor trebui să facă toate acestea deplasându-se la o adresă a instituției.
De luni, 28 aprilie, activitatea CJPC Bacău se va muta în sediul din str. Erou Gh. Nechita, nr. 2, municipiul Bacău, acolo unde, de fapt, îi este și locul, dar din care pentru o perioadă a fost dislocată din cauză că acesta intrase în stare avansată de degradare. Ca urmare a demersurilor întreprinse de conducerea instituției, sediul a reușit să fie reabilitat și modernizat, astfel încât reluarea activității în acesta să poată fi reluată din data amintită. „Programul CJPC Bacău nu este afectat de această mutare – a declarat Alin Năstasă, comisar șef CJPC Bacău -, astfel că băcăuanii care vor să depună reclamații o pot face ca și până acum, de luni până joi între orele 8 și 16.30, iar vineri între orele 8 și 14, precum și pe adresa de e-mail reclamatii.bacau@opc.ro, sau la numărul de telefon și fax 0234.511.273”.
Lasă un răspuns