Un milion si jumatate dintre romani au degustat „Puiul Fericit” de la Agricola Bacau pe parcursul a unui an si jumatate de cind a fost lansat acest sortiment unic pe piata locala. „Cel mai mai bun produs nou” din anul 2011 – desemnat de retailerii din Romania pentru categoria „Produse din carne” la Premiile Piata ale industriei FMCG, Puiul Fericit are o contributie de 750.000 de euro in cifra de afaceri a companiei Agricola International si inregistreaza vinzari medii lunare de 15 tone.
„Agricola – spune Tatiana Cimpoesu, vicepresedintele companiei – a gindit Puiul Fericit, acest produs de o prospetime deosebita, special pentru cei care vor sa-si aduca aminte de gustul, savoarea, consistenta si chiar culoarea carnii de pui crescut altadata la curte. Faptul ca puiul este hranit cu porumb asigura o calitate deosebita a carnii si un gust pe masura, iar modul de ingrijire respecta exemplul traditional, adaposturile fiind astfel amenajate incit permit iesirea puilor in aer liber. Insa, eu cred ca Puiul Fericit a cistigat increderea comerciantilor si, implicit, a consumatorilor, deoarece este mai mult decit un produs. Este si o aspiratie, o stare pe care ne straduim sa o daruim oamenilor care fac eforturi zi de zi pentru a cumpara produsele noastre si pentru a pune pe masa tot ce e mai bun pentru cei dragi lor. Este o aspiratie si pentru noi, cei care daruim toata priceperea noastra pentru a obtine produse deosebite, inovatoare, intr-o piata mult prea uniformizata. Puiul Fericit inseamna, asa cum spuneam in urma cu un an, odata cu lansarea acestuia, si mult mai multa implicare umana care, pe fond, face diferenta”.
Romanii au cumparat, insa, in acest an, si 1.350.000 de batoane de Salam de Sibiu Agricola. Este sortimentul cel mai renumit din categoria mezeluri si, incepind cu vara anului 2009, lider incontestabil pe tot segmentul salam de Sibiu comercializat in Romania. In acest an, Salamul de Sibiu Agricola a cistigat, in medie, lunar, cite 1% cota de piata, iar un mare succes a inregistrat sortimentul unic pe piata locala Salam de Sibiu – Coniac, Editia de Colectie, fabricat in cantitate limitata (8 tone) de doua ori pe an, de Craciun si de Pasti. „Acest sortiment – spune Angelica Smil, directorul companiei Salbac, firma din grupul Agricola – a fost special lansat pentru cei mai pretentiosi si indrazneti consumatori, «cautatorii de gusturi», cum le spunem noi. Este cu adevarat un produs pretios, in care maestrii nostri in retete au combinat cu indrazneala robustetea carnii de porc cu rafinamentul inconfundabil al coniacului romanesc, iar rezultatul este unul pe masura: un gust satinat, de colectie. Demersul nostru este, de altfel, si un raspuns pragmatic la modificarea obiceiurilor de consum din acest an: pe o piata in stagnare la grupa salamurilor crude-uscate, Salamul de Sibiu Agricola a inregistrat, in 2011, o crestere de peste 22% in valoare. Este de remarcat ca se manifesta o tendinta tot mai accentuata de orientare a consumului catre produse mai scumpe, in special salamurile crude-uscate, percepute de consumatori ca fiind mai sanatoase”.
Estimarile pentru sfirsitul anului anticipeaza atingerea unei cifre de afaceri de 341 mil. lei pentru Agricola International, respectiv o cifra de afaceri de 500 mil. lei la nivelul intregului Grup de firme Agricola Bacau, fiind vorba de cresteri de circa 21% fata de rezultatele anului trecut.
Lasă un răspuns