Băcăuanii racordați la sistemul de termoficare al CET nu sînt consultați, prin asociațiile de proprietari, în privința programului de furnizare a căldurii și apei calde menajere, fiind la discreția producătorului. Această atitudine echivalează cu a băga pur și simplu mîna în buzunarul cetățeanului, obligat să plătească sume astronomice pentru servicii de care nu au nevoie. Cum credeți că se poate pune punct unei asemenea situații, sinonimă cu abuzul?
Marlena Rusu, 47 de ani, muncitor: „Nu știu dacă e un abuz, e normal să plătim ceea ce consumăm, și e absolut normal ca să avem anumite condiții de confort din moment ce plătim. Însă nu e vorba chiar de un abuz din partea firmelor de distribuție a agentului termic”.
Petru Rusu, 50 de ani, muncitor: „Vin din Spania, am ajuns de cîteva zile și vreau să vă spun că nu pot să fac o comparație în această privință, a serviciilor oferite de firmele furnizoare de agent termic. Totuși, este bine că nu este atît de frig la cum m-am așteptat. E acceptabil”.
Vasile Sava, 65 de ani, pensionar: „Nu îmi ajung niciodată banii să plătesc integral întreținerea. Eu depind de CET și pot să spun că în general sînt mulțumit în ceea ce privește căldura, dar mai grav e cu factura! Sîntem obligați să plătim, altfel n-avem ce face, ne convine sau nu, asta e! Trebuie să plătim”.
Victor Floareș, 55 de ani, pensionar: „Eu depind de o centrală de cartier și e destul de bine în ceea ce privește căldura pe care o avem în apartamente. Mai grav e că nu avem banii necesari să plătim facturile, care de multe ori sînt mult prea mari față de posibilitățile noastre de plată. Nu știu cum se poate însă remedia acest lucru. Va trebui să plătim în continuare cît ni se cere”. (A consemnat Alina Tănăsescu)
Lasă un răspuns