În momentul de față lucrările se află cu 15% peste grafic.
Ștefan POPA
Romeo Stavarache, primarul municipiului Bacău, a făcut joi, 14 martie, prima vizită la șantierul de pe pasarala Mărgineni, ca să vadă stadiul de evoluție a lucrărilor de reabilitare. Alături de el au fost viceprimarul Mihai Șuștac și Viorel Rusu, președintele grupului de firme Conextrust – Amici – Rustrans. Pe durata vizitei edilului, lucrările au fost oprite din motive de siguranță. Edilul a mers până la mijlocul pasarelei să vadă personal evoluția lucrărilor. „Mă bucur să vad că și această investiție a intrat în faza de construcție. Proiectul a fost inițiat de mai bine de patru ani și face parte din strategia de infrastructură pe care Primăria Bacău a implementat-o în anul 2005. Din strategie mai fac parte, pe lângă pasarela Mărgineni, construcția podului de la Șerbănești, a pasajului subteran Oituz – Ștefan Gușe și reabilitarea pasajului Letea. Această strategie rezolvă problema intrărilor și ieșirilor din municipiul Bacău, care vor fi pe patru benzi de circulație. A doua parte a acestei strategii vizează străzile mari ale orașului, Calea Moinești cu podul Trebeș, segmentul Milcov – I.L. Caragiale, strada Ștefan cel Mare care, cel mai probabil, va intra în construcție anul viitor, și strada Miorița, care se află în fază de licitație. Ordinea lucrărilor este următoarea: Calea Moinești, pasajul Mărgineni, pasajul Letea, străzile Milcov, Miorița și Ștefan cel Mare. Trebuie să ținem cont, în derularea acestor proiecte, să nu îngreunăm circulația din oraș. Am calculat foarte bine traficul astfel încât să putem să avem o circulație bună în municipiul Bacău. Sunt bucuros că avem constructori autohtoni și iată că oricine vine la licitație și are oferte bune poate câștiga, indiferent de unde este. Cred că acestă lucrare va fi realizată și în termenii impuși de contract și sunt convins că profesionalismul constructorului va face să avem o lucrare atât în termen, cât și de bună calitate”, a declarat Romeo Stavarache, primarul municipiului Bacău.
Lucrările sunt deja peste grafic
Valoarea lucrărilor se ridică la 24 de milioane de lei fără TVA și trebuie finalizate în zece luni. Lucrările sunt efectuate de consorțiul de firme SC Construcții Feroviare Drumuri și Poduri SRL Buzău, SC Amici SA Bacău, SC Servrut Construct SRL Bacău și SC Conextrust SA Bacău. „Dacă nu vom întâmpina probleme care să necesite întreruperea lucrărilor, vom termina în timp-record. Lucrările au început de săptămâna trecută, iar în momentul de față suntem peste graficul de execuție cu aproximativ 15%. Vom încerca să ne menținem acest avans. În momentul de față, decopertăm și desfacem balustradele. Dacă va fi nevoie ca circulația feroviară să fie întreruptă, acest lucru se va face pentru perioade scurte de timp”, a declarat Viorel Rusu.
Lasă un răspuns