Romexpo Bucuresti, in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie Bacau au deschis, la sfirsitul saptaminii trecute, seria actiunilor de prezentare, pentru mediul de afaceri din zece judete a principalelor coordonate ale programului expozitional din acest an organizat in complexul din Capitala. Prezentarea a inceput cu invitatia adresata firmele din domeniul industriei usoare de a participa la ITP Expo – Tirgul international de textile si pielarie, care va avea loc in doua editii: 31 martie – 3 aprilie si 27 – 30 octombrie, la Bucuresti. La intilnirea cu oamenii de afaceri din Bacau, cu reprezentanti ai administratiilor unor localitati din judet si cu ziaristii au venit Doru Simovici, directorul general al Romexpo si presedintele camerei de Comert din Bacau, Catalin Trifu, directorul comercial al Romexpo, si Alin Stoica, manager de proiect, Miruna Vicol, preprezentant PR, dar si prefectul Constantin Scripat.
„Ne-am intilnit, la Bacau – a spus Doru Simovici – pentru a oficializa relatia dintre Romexpo si camera de Comert Bacau. camera de Comert este reprezentantul natural al Romexpo in judet, pentru ca si Romexpo este prelungirea camerei in realizarea misiunii de promovare a economiei nationale si locale. Cum? Prin organizarea de expozitii si tirguri, de evenimente de promovarea a intereselor membrilor camerei de Comert. Ne dorim sa intrenam, in aceasta relatie, si autoritatea locala, in sensul de a sprijini agentii economici, dar si de a o constientiza in atitudinea pe care trebuie sa o aiba fata de mediul economic”. In replica, prefectul judetului s-a pronuntat pentru o relatie deschisa cu Camera de Comert, de la participarea acesteia in Comisia de dialog social, pina la informarile reciproce intre Institutia prefectului si Camera. „O parte dintre actiunile noastre – a spus Constantin Scripat – trebuie sa fie comune, cum sint vizitele pe care ni le fac reprezentanti ai unor ambasade din Romania, si altele”.
ITP Expo se adreseaza, in primul rind, producatorilor romani, care sint invitati sa-si prezinte brandurile proprii si colectiile si care vor avea posibilitatea sa intilneasca acolo comercianti romani si straini. Conceptul tirgului se axeaza pe trei componente: contractare, manifestari conexe si expozitie cu vinzare. Firmele care doresc sa participe la acest eveniment se pot inscrie pina pe 15 martie, iar documentatia de participare poate fi descarcata de pe site-ul www.itp-expo.ro.
Romexpo, principalul organizator de tirguri si expozitii din Romania, isi propune organizarea, in 2011, a unui numar de 62 de tirguri si expozitii. Domeniile abordate sint agricultura, industria alimentara, constructiile, industria usoara, sanatatea, medicina alternativa, consultanta pentru IMM-uri, utilitatile publice, dezvoltarea regionala a Dunarii si Deltei, turismul etc., in concordanta cu Planul National de Dezvoltare a Mediului de Afaceri 2007 – 2013 si Strategia Nationala de Export. „Politica tarifara a Romexpo – au spus, la Bacau, reprezentantii societatii – este una flexibila, adaptata conditiilor actuale de piata, iar firmele participante au posibilitatea sa plateasca tarife mai reduse decit cele practicate in anii trecuti, in functie de zona in care este amplasat standul in expozitie.
Romexpo este o societate cu capital privat, avind ca actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei. Societatea este membra a Asociatiei Mondiale a Industriei de Tirguri si Expozitiilor (UFI), a Aliantei Tirgurilor din Europa Centrala (CEFA) si a Asociatiei Internationale de Auditare a Statisticilor Expozitiilor (CENTREX).
Lasă un răspuns