Compania Romtelecom deschide, in luna august, un call center in Bacau. Acesta va functiona non-stop si va avea, initial, 100 de angajati, dar se asteapta ca numarul acestora sa ajunga la 300, in functie de evolutia afaceriii. Publicatia Wall-Street a informat ca echipa care se ocupa de managementul centrului apartine Romtelecom, insa angajatii din Bacau sint salariatii furnizorului de servicii cu care compania lucreaza pentru recrutarea acestora. „Call centerul – a declarat publicatiei citate George Makowski, directorul executiv comercial al segmentului de business al Romtelecom – trebuia sa fie intr-o zona in care rata somajului este ridicata si in care sint multe universitati, pentru ca tinerii trebuie sa aiba unde sa lucreze. Iar acolo sint multi studenti care vor sa munceasca, sint inteligenti, isi doresc sa aiba parte de experiente noi si stiu limbi straine. Nu am vrut sa-l deschidem in Bucuresti, ne-am uitat la cinci-sase locatii si am ales Bacaul”. (Petru DONE)
Lasă un răspuns