Campania paneuropeana „Saptamina europeana a IMM-urilor 2010” va avea loc in perioada 25 mai – 1 iunie. Ea a fost marcata, anul trecut si in Bacau, de Patronatul Judetean a al Intreprinderilor Mici si Mijlocii, organizatie a Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania. Campania are drept scop furnizarea de informatii despre ceea ce autoritatile Uniunii Europene (UE), nationale, regionale si locale, ofera ca suport pentru microintreprinderi si intreprinderile mici si mijlocii, sa promoveze antreprenoriatul astfel incit mai multe persoane si, in special, cele tinere, sa ia in considerare, in mod serios, antreprenoriatul ca o optiune de cariera si sa recunoasca participarea intreprinzatorilor la bunastarea, locurile de munca, inovatia si competitivitatea din Europa.
Lansata in 2009, „Saptamina europeana a IMM-urilor” este coordonata de Directia Generala Intreprinderi si Industrie a Comisiei Europene drept una dintre masurile care implementeaza Principiul 1 din Actul privind Intreprinderile Mici pentru Europa (SBA), care stipuleaza ca „UE si statele membre trebuie sa creeze un mediu in care intreprinzatorii si afacerile de familie sa poata prospera si in care antreprenoriatul sa fie rasplatit”.
„Saptamina europeana a IMM-urilor 2010” are loc in 37 de tari participante, care este, totusi, total descentralizata pentru ca evenimentele si activitatile sa aiba loc cit mai aproape posibil de intreprinzatorii existenti si de cei potentiali. Evenimentele vor fi organizate la nivel national, regional sau local de organizatiile de intreprinderi, organismele abilitate sa acorde sprijin, precum si de autoritatile nationale, regionale si locale din tarile participante. Aceste evenimente ar trebui sa fie o ocazie pentru IMM-urile existente de a-si impartasi experientele si de a-si dezvolta afacerile lor. (Petru DONE)
Lasă un răspuns