Serviciile si directiile din subordinea Consiliului Judetean (CJ) Bacau au suferit o serie de modificari. Pentru imbunatatirea activitatilor aparatului de specialitate al institutiei acestea au fost reorganizate, comasate si s-au infiintat altele noi.
Astfel a fost constituit, din serviciile existente de achizitii publice si de venituri, Directia de achizitii publice, contracte si venituri. Totodata a fost infiintat si Compartimentul de derulare si monitorizare contracte. Directia buget finante a fost si ea reorganoizata si a luat nastere Directia economica, informatizare si managementul calitatii.
Pentru administrarea patrimoniului judetean au fost infiintate Compartimentul de patrimoniu privat si Compartimentul de urmarire comportare in exploatare a constructiilor. Pentru cresterea calitatii serviciilor oferite de CJ cetatenilor si partenerilor a fost infiintat Compartimentul de management al calitatii.
In schimbarile de structura, 15 functii publice au fost desfiintate, urmind sa fie infiintate tot atitea posturi. Personalul afectat de modificari va fi recalificat, reincadrat sau potrivit legii disponibilizat. (Stefan POPA)
Lasă un răspuns