O parte dintre șefii asociațiilor de proprietari din municipiul Bacău au aflat abia după intrarea în vigoare a ordonanței despre modificarea documentelor de înregistrare fiscală. Deși actele normative au apărut încă din vara anului trecut, unii administratori habar nu au avut pînă acum de modificările legislative. Printre cei mai nemulțumiți de această situație s-a arătat Flaviu Florescu, președintele Asociației de Proprietari Armoniei, pentru care schimbarea documentelor de înregistrare fiscală a însemnat o grea lovitură în bugetul asociației. „Noi am aflat de schimbarea chitațierelor și a facturierelor abia după ce cîțiva beneficiari au refuzat vechile chitanțe. A fost o lovitură grea pentru noi, pentru că la sfîrșitul lunii decembrie abia am cumpărat vreo 20 de chitanțiere. Faptul că nu am știut nu ne absolvă însă de vină, dar Primăria ar fi trebuit să ne înștiințeze de aceste modicifări, așa cum ne aduce la cunoștință tot felul de probleme mai mult sau mai puțin importante”, ne-a declarat președintele Flaviu Florescu. O altă nemulțumire a administratorilor asociațiilor este legată de costul foarte ricidat al unui chitanțier – în jur de 90.000 de lei – bani care se vor adăuga facturilor și așa mari pe care le plătesc locatarii. (C.B.)
Lasă un răspuns