Compania Selgros a relansat, ieri, 28 martie, magazinul din Bacau, amenajat dupa un concept nou, intr-un format prietenos si accesibil pentru clienti. Masura face parte din proiectul de modernizare a tuturor magazinelor Selgros din România. In Bacau, magazinul va oferi, de acum, aceleasi produse si servicii, dar intr-o prezentare noua, moderna.
Cu ocazia relansarii, clientii care au vizitat, ieri, magazinul Selgros au putut achizitiona un numar mare de produse la preturi speciale si au primit, garantat, premii in bonuri valorice proportionale cu valoarea cumparaturilor. Pentru cumparaturi de 500 de lei s-a acordat cadou un bon valoric de 50 de lei, pentru cumparaturi de 1.000 de lei un bon valoric de 100 de lei, iar pentru achizitii in valoare de de 5.000 de lei un bon valoric de 500 de lei.
„Modernizarea magazinelor Selgros – spune Pia Krauss, Marketing Manager la Selgros Cash & Carry – urmareste ideea de a optimiza sortimentele, de a aranja articolele in functie de traseele de cumparare ale clientilor si de a usura orientarea in magazin. Noul layout al magazinelor acorda spatii mai mari unor categorii de marfa importante, care genereaza un volum mare de vinzări: bauturi, dulciuri, alimente de baza si detergenti. S-au creat, totodata, spatii generoase pentru categoriile de produse tot mai cautate, cum ar fi articolele Bio si de „lifestyle”, iar clientii cu activitate in sectorul gastronomiei beneficiaza de raioane specializate de aparatura, ustensile, mobilier, dotari si accesorii. Zona de intrare in magazin este mai deschisa si mai prietenoasa, oferind si o mica zona de relaxare.
Compania Selgros Cash&Carry Romania este unul dintre cei mai importanti actori din comertul romanesc, unde a inceput activitatea in anul 2001 si detine, in prezent, 19 magazine. Selgros face parte din grupul elvetian TransGourmet Holding SE, care este a doua companie ca marime in Europa in sectorul de comert cash&carry si food service. (Petru DONE)
Lasă un răspuns