• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

Cotidian de știri și investigații

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Actualitate / STUDIU: Dacă ar exista autostradă, șoferii ar petrece în trafic cu 97 de minute mai puțin între Bacău și Brașov

STUDIU: Dacă ar exista autostradă, șoferii ar petrece în trafic cu 97 de minute mai puțin între Bacău și Brașov

Ziarul de Bacau 9 ianuarie 2020 Un comentariu

LikeShare

În 2014, România își asuma realizarea unui Master Plan pentru transporturi în care erau prioritizate autostrăzile ce trebuie construite.

Documentul a fost înaintat către Bruxelles și are caracter obligatoriu pentru România. În document se stipulează câteva ore pierd șoferii în lipsa autostrăzilor.

Porțiunea Pitești – Sibiu. Drumul se parcurge în  147 minute. Dacă ar fi autostrada: în 53 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 93 de minute mai puțin.

Porțiunea Comarnic – Brașov. Drumul se parcurge în  68 minute. Dacă ar fi autostradă: în 26 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 41 de minute mai puțin.  

Porțiunea Iași – Pașcani. Drumul se parcurge în  65 minute. Dacă ar fi autostradă: în 25 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 40 de minute mai puțin.    

Porțiunea Tg. Mureș – Pașcani. Drumul se parcurge în 249 minute. Dacă ar fi autostradă: în 103 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 145 de minute mai puțin  

Porțiunea Buzău – Bacău. Drumul se parcurge în  140 minute. Dacă ar fi autostradă: în 90 de minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 50 de minute mai puțin.  

Porțiunea Pitești – Craiova. Drumul se parcurge în 106 minute. Dacă ar fi autostradă: în 57 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 49 de minute mai puțin.  

Porțiunea Cluj Napoca – Oradea. Drumul se parcurge în 104 minute. Dacă ar fi autostradă: în 77 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 26 de minute mai puțin.  

Porțiunea Brașov – Bacău. Drumul se parcurge în  170 minute. Dacă ar fi autostradă: în 73 minute. Șoferul ar petrece în trafic cu 97 de minute mai puțin.

sursa – Newsweek.ro

LikeShare

Din categoria: Actualitate Etichete: autostrada, Bacău – Brașov

Reader Interactions

Comentarii

  1. Kross a zis

    9 ianuarie 2020 la ora 3:00 pm

    Frumosii nostril inteleg ce inseamna infrastructura rutiera? Nu,nici nu au de unde avind in vedere ca procentual ei nu au condus nimic inainte de ateriza intr-o functie.Aaa,au condus sacosele cu ulei catre nevoiasi,asistati.De unde sa inteleaga spre exemplu Necula ca acele minute zilnice inmultite cu zilele saptamanii pot da o jumatate de zi in plus pentru un muncitor care acel timp il poate cheltui pe o terasa a orasului,un restaurant si din acel consum ar avea si el de cheltuit mai mult pe panselute.Asa,dragii de ei primary vor toti banii la ei,nu mai coteaza daca anumite commune,orase mici raman la stadiul evului mediu.O adunatura de curvari,betivi neinstruiti,astia sunt politicienii.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

Ultimele articole

Peste 40 de percheziții domiciliare în Bacău și alte 14 județe din țară, într-un dosar de înşelăciune cu mobilă la comandă. Prejudiciul se ridică la 4 milioane de lei

Ședința ordinară a Consiliului Județean Bacău din 28 martie 2023, ordine de zi suplimentară 3

Anunț de participare Legea 350/2005 – Dărmănești

Compania Regională de Apă Bacău S.A. lansează licitații pentru contracte lotizate, parte din Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată

Primăria Bacău vrea să cheltuiască 300.000 de lei de Ziua Copilului. Festivalul va avea loc în perioada 1-4 iunie

Locuri de muncă CONTAINERE FDC: sudor, lăcătuș confecții metalice, operator Abkant, electrician, instalator, vopsitor, tâmplar PVC, muncitor finisaje (parchet laminat, rigips), muncitor necalificat/semicalificat.

8 martie 2023

Locuri de muncă la SOMA Bacău: mecanic auto, sudor, șofer și lucrător operativ pentru autocompactoare

23 februarie 2023

SOMA Bacău angajează mecanic auto, sudor, șofer și lucrător operativ pentru autocompactoare

21 februarie 2023

Locuri de muncă disponibile la SOMA Bacău: mecanic auto, sudor, șofer și lucrător operativ pentru autocompactoare

20 februarie 2023

Ultimele comentarii

  • H2SO4 la A murit prof. univ. dr. Dănuț Nicu Mârza Dănilă, de la Universitatea „Vasile Alecsandri”, fost antrenor al echipei de volei CSU Bacău
  • Parinte la VIDEO-FOTO: Percheziții la traficanți de droguri din Bacău. Suspecții vindeau cannabis și amfetamine în școli
  • Gabi la Un pod CFR din Târgu – Ocna stă sprijinit în proptele din lemn. Compania neagă pericolul de prăbușire
  • Scarlatescu la Primarul Viziteu și prefectul Bogdănel, contre pe tema controlului Gărzii de Mediu la depozitul ilegal de deșeuri provenite din demolarea garajelor
  • Edi la Dep. Ichim, propunere pentru decongestionarea traficului de pe Mioriței. „În orice caz, situația nu trebuie să rămână așa cum este acum!”

Cabinet parlamentar

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Mokka – Card de Cumparaturi
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale
  • Salon cosmetica

Cabinete parlamentare PNL

Trafic Ziarul de Bacău · Copyright © 2023 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău