Raiffeisen Bank a lansat myBanking, serviciu de mobile banking care permite atît obținerea de informații financiare, efectuarea de plăți precum și reîncărcarea cartelei telefonice de pe celular. Plata facturii de Connex și reîncărcarea cartelelor preplătite din meniul unui telefon mobil sînt servicii oferite în premieră pe piața românească. De aceste servicii poate beneficia orice utilizator de Connex, persoană fizică sau juridică, legătura cu Raiffeisen Bank realizîndu-se oricînd și de oriunde există acoperire pentru serviciul GSM-Connex, inclusiv atunci cînd se află în Roaming. Pentru a utiliza serviciul este nevoie de achiziționarea unei cartele SIM (pe care se găsește aplicația myBanking) și a unui telefon compatibil, deschiderea unui cont la Raiffeisen Bank și de încheierea unui contract cu banca, prin care solicitantul va furniza datele personale și contul bancar pentru care va fi disponibil serviciul.
Costurile de utilizare a myBanking sînt de 0,15 dolari (fără TVA) pentru fiecare mesaj primit cu informația cerută, la care se adaugă abonamentul lunar: 0,5 dolari pentru persoane fizice și un dolar pentru persoane juridice. Pentru plata facturilor Connex sau pentru reîncărcarea cartelei pre-plătite Connex Go! sau Camarad, comisionul este zero. (Florin POPESCU)
Lasă un răspuns