Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) pune la dispozitia consumatorilor de asigurari linia telefonica de tipul telverde – Dialog CSA. Prin intermediul acestui serviciu, asiguratii vor beneficia de asistenta de specialitate in vederea formularii unei petitii pentru solutionarea pe cale amiabila a oricaror probleme intervenite in relatia cu societatile de asigurare. Astfel, asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, incit identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila, ceea ce va conduce la o solutionare intr-un timp mai redus a dificultatilor intimpinate. Petitionarul va primi un raspuns in scris, in temenul prevazut de legislatia in vigoare.
Informatii privind deschiderea dosarelor de dauna, precum si stadiul de instrumentare a acestora pot fi obtinute si de la serviciile similare tip telverde puse la dispozitie de societatile de asigurare.
Dialog CSA permite utilizatorilor sa acceseze gratuit numarul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila. Noul serviciu telefonic functioneaza in zilele lucratoare, de luni pina joi, intre orele 9.00 – 16.30, iar vineri intre orele 9.00 – 14.00. (Petru DONE)
Lasă un răspuns