Direcția Județeană pentru Tineret și Sport Bacău a fost ieri, 12 decembrie, începând cu ora 16.00, gazda unui dublu eveniment de tineret. În prima parte a întâlnirii, sub coordonarea Virginei Brăescu și a lui Niki Vrânceanu (lucrători de tineret voluntari ai Ministerului Tineretului și Sportului) s-a desfășurat o sesiune de dialog structurat.
Dialogul Structurat este un proces continuu, care aduce împreună tineri și factori de decizie, pentru a discuta, a formula și prezenta propuneri pentru dezvoltarea politicilor de tineret la nivel local, național și european. Scopul acestui proces de consultare a vizat identificarea de către MTS a nevoilor reale și concrete ale tinerilor, ca astfel ministerul să-și poată defini prioritățile naționale și să poată să-și aducă aportul în cadrul arhitecturii europene a priorităților de tineret.
La consultare au participat tineri băcăuani și reprezentanți ai ONG-urilor de tineret, iar din partea autorităților au participat Georgel Cojocaru (directorul executiv al DJST Bacău) și Aliona Ambrozie (reprezentanta Consiliului Județean Bacău). După sesiunea de dialog structurat, lucrătorii de tineret vor centraliza într-un raport concluziile întâlnirii și îl vor înainta către minister.
În partea a doua întâlnirii, consiliera de tineret Theodora Jacotă și ajutorul acesteia, Daniel Claudiu Abortulesei (reprezentantul Fundației „Ion Ghelu Destelnica”) pe post de Moș Crăciun, au coordonat Festivitatea de Premiere a proiectului „Spiridușii lui Moș Crăciun”, proiect care a avut drept scop identificarea și recompensarea tinerilor băcăuani care s-au evidențiat în 2017 în proiectele de tineret ale programului Bacău – Capitala Tineretului. În cadrul festivității au fost premiați peste 50 de tineri. Dublul eveniment s-a desfășurat cu sprijinul Federației Tinerilor din Bacău și a voluntarilor acesteia. (sursa: comunicat de presă)
David Ioan a zis
Chiar dacă nu are legătură cu subiectul tinerilor ; Pe această cale rog pe toți conducătorii de supermarketuri care distribuie poșta publicitară pe fiecare scară de bloc. Să își monteze fiecare o cutie poștală cu sigla sa și acolo să pună poșta publicitară, cine este interesat de un oarecare supermarket își ia de acolo publicitatea pe care o dorește. Motivăm că ne umple cutiile noastre poștale cu publicitatea supermarketurilor și nu mai avem loc să primim corespondența noastră care de multe ori se pierde datorită poștei publicitare. Cu stimă, vă mulțumim pentru înțelegere. Ioan David.