Aceasta rubrica etaleaza cele mai bune rezultate, cele mai importante actiuni si cele mai mari efecte pe care o societate comerciala, o organizatie sau o institutie, chiar si o personalitate sau alta, le-au obtinut s-au le-au produs pe parcursul unei perioare in judetul Bacau. Facem, saptaminal, de vineri pina joi, o selectie a celor mai importante evenimente economice ori social-politice cu efect asupra dezvoltarii economice a judetului mai ales la vreme de criza economica si financiara. Asadar, pentru aceasta perioada:
1. Agentia de turism Paralela 45 si ANAT Nord-Est – Pentru lansarea primului charter aerian Bacau – Antalia, in sezonul touristic 2012. ANAT – Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism, filiala Nord-Est, sustine acest proiect.
2. Rafo si Sindicatul Rafinorul Onesti – Pentru finalizarea negocierii Contractului Colectiv de Munca pe anul 2012.
3. Banca Nationala a Romaniei – Pentru includerea Colegiului National Economic “Ion Ghica”, din Bacau, in proiectul de eductaie bancara a elevilor “Bani si banci”.
4. Agentia de turism Icar Tours Iasi – Pentru includerea Bacaului in campania de promovare a turismului enologic, pe care o deruleaza din 2009. Agentia a organizat, in Bacau, o Degistare de vinuri Vinia, in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie si Cofetaria Lady Vi Bacau.
5. AVIVA Romania – Pentru Campania de intilnire si socializare cu reprezentantii comunitatilor in care activeaza si cu o parte dintre clientii sai, in care a inclus si Bacaul. (Petru DONE)
Lasă un răspuns