Compania lui Umbrărescu, în asociere cu o firmă din Bosnia, a depus singura ofertă pentru tronsonul montan al Autsotrăzii „Unirii” A8.
Asocierea SA&PE Construct SRL (Lider de Asociere/România) – Tehnostrade SRL- Spedition UMB SRL -Euro-Asfalt (Bosnia și Herțegovina) a depus singura ofertă la contractul pentru proiectarea și execuția lotului 1 C Sărățeni-Joseni de pe traseul secțiunii montane a Autostrăzii Unirii ,,A8”, primul tronson montan al A8 scos la licitație, anunță Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR), potrivit hotnews.ro.
Contractul are o valoare estimată de 6,1 miliarde lei (fără TVA). Durata de realizare este de 54 de luni din care 14 luni pentru etapa de proiectare și 40 de luni pentru execuția lucrărilor.
Jumătate din lot va trece doar prin tuneluri sau viaducte
Lotul 1 C Sărățeni-Joseni, care se desfășoară în județele Mureș și Harghita are o lungime de 32,4 kilometri, include 39 de poduri și pasaje, 3 tuneluri unidirecționale, 4 polate și 2 pasaje pentru permeabilitatea animalelor (ecoducte), potrivit CNIR.
Lungimea pasajelor și a tunelurilor este de aproximativ 16 kilometri, reprezentând 50% din lungimea totală a acestui lot de autostradă.
Cel mai lung pasaj va avea 1.736 metri (pasajul peste DN 13 A și calea ferată, iar cel mai înalt viaduct va avea 45 de metri).
Pe traseul lotului 1 C sunt prevăzute două parcări de scurtă durată (stânga/dreapta) cu 12 spații de încărcare pentru mașini electrice.
Lotul Sărățeni-Joseni va avea și descărcări provizorii pentru a asigura funcționarea independentă.
Citește continuarea AICI.
Ionut a zis
👍👍👍👍👍
Kgb a zis
Singurii care fac treaba!
a se vedea realizarile din ultimii 35 de ani.
Asta inseamna sa o ai mare!