• instrumentul este lansat de Banca Românească • la rîndul său, Banc Post acordă premii pentru utilizatorii de carduri și a lansat o campanie promoțională pentru cardul TAIFUN
Banca Românească a lansat cardul VISA Virtual, care se adresează persoanelor fizice și este destinat cumpărăturilor și plăților pe Internet. VISA Virtual este emis în lei, iar pentru achizițiile din magazinele virtuale cu prețurile în alte monede decît lei schimbul valutar este făcut automat de către bancă. Cu un card virtual se pot cumpăra bunuri și servicii oferite atît pe site-uri românești cît și străine. De asemenea, se pot plăti abonamente pentru publicații românești și străine, diferite taxe de participare la examene, conferințe, seminarii, iar în viitor se vor putea achita impozitele și taxele locale. VISA Virtual este valabil, la alegere, 6, 12, 18 și 24 de luni și, după expirare, poate fi reînnoit. Acest instrument de plată este emis de Banca Românească fără condiționarea de deținerea altui card. VISA Virtual este al doilea card pentru plăți pe Internet lansat, după Taifun, emis de Banc Post.
Campanii de promovare pentru cardurile Banc Post
BANC POST derulează în prezent două campanii de promovare a cardurilor, în colaborare cu VISA INTERNATIONAL și MASTERCARD. Astfel, campania „Home cinema? Poate, dacă îți iei un card TAIFUN!”, derulată de MASTERCARD în exclusivitate cu BANC POST, se adresează clienților persoane fizice care, pînă la 31 martie 2003, optează pentru un card TAIFUN. Acesta este un card internațional, cu cont în lei, utilizabil la orice ATM, POS, imprinter din țară și străinătate. TAIFUN are asociat un card virtual care poate fi utilizat în exclusivitate pentru cumpărături de pe site- uri Internet. Premiile oferite sînt: un sistem Home Cinema, două calculatoare, patru DVD playere și 20 DVD-uri.
Pentru stimularea tranzacțiilor prin POS-urile instalate la comercianți, VISA INTERNATIONAL desfășoară o campanie promoțională în care sînt puse în joc televizoare și DVD playere SONY, precum și obiecte promoționale pentru posesorii de carduri BANC POST care le utilizează pentru cumpărături. Această campanie se desfășoară pînă la 19 februarie 2003, marele premiu fiind un week-end la Londra à la James Bond. (Florin POPESCU)
Lasă un răspuns