AGA de alegeri va avea loc la începutul lunii aprilie.
Petru DONE
Comisia de analiză a candidaturilor pentru cele șapte locuri ale Consiliului de Administrație (CA) al Societății de Investiții Financiare Moldova Bacău a validat toate cele 22 de dosare depuse până la termenul de 8 martie. Cei șapte vor fi aleși de Adunarea Generală a Acționarilor (AGA), la începutul lunii aprilie. Mandatul CA este de patru ani.
În ordinea depunerii dosarelor, primele șase candidaturi aparțin lui Costel Ceocea, actualul președinte director general al SIF Moldova, Claudiu Doroș, vicepreședinte, Emilian Bădică, Valentin Ionescu, Iosefina Moroșan și Dumitru Bontaș – toți administratori, propuși de CA. Următorii opt pe listă sunt Iulius Postolache – director de investiții la Alliantz-Țiriac Pensii Private, Elena Andrei – administrator al SIF Moldova, Bogdan Chetreanu – consilier al Comisiei Naționale a Valorilor Mobiliare, Mircea Oancea – director general adjunct al Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, Florin Cazan – broker al Raiffeisen Capital Investment, Horia Ciorcilă – președintele Băncii Transilvania, Radu Hanga – director general al BT Asset Management și Andrei Hrebenciuc – lector universitar la ASE București. Ultimii opt pe listă sunt Marian Tescaru – managing Partner la Altria Capital, Mihai Chișu – broker la Swiss Capital, Cătălin Iancu – președintele OTP Asset Management, Aurelian Trifa – vicepreședinte al Administrației Canalelor Navigabile, Octavian Radu – director general al Pan Management Grup, Niculae Skokan – consultant de investiții, Mihai Ionescu – director al Deutche Bank România și Gheorghe Buhaiu – pensionar.
Înscrierea candidaților pe buletinele de vot se va face în ordine alfabetică. Noul CA își va alege, ulterior, președintele și vicepreședintele, care vor fi validați de AGA. Un administrator poate fi considerat „ales” dacă are mai mult de 50% din voturile exprimate, în maxim două tururi de scrutin.
La același temen din aprilie au fost convocate Adunarea Generală Extraordinară a Acțiionarilor (AGEA) și Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor (AGOA). Pe ordinea de zi în AGEA au fost anunțate, între altele, aprobarea unui program de răscumpărare de acțiuni proprii (pentru reducerea capitalului social) și modificări în actul constitutiv. AGOA va analiza activitatea CA în anul 2012, repartizarea profitului obținut anul trecut, aprobarea participării la profit a directorilor și administratorilor și stabilirea termenului și a modalităților de plată a dividendelor. AGOA va analiza și propunerile din programul de activitate pe 2013, precum și bugetul de venituri și cheltuieli din acest an.
Lasă un răspuns