Compania Dedeman din Bacau a devansat estimarile pentru anul 2008 in ceea ce priveste vinzarile, realizind o cifra de afaceri de 250 de milioane de euro, in crestere cu 35% fata de anul 2007, fata de 15% prevazut initial. „Evolutia pozitiva se datoreaza, in principal, extinderii suprafetei de vinzare cu 17.500 mp, prin deschiderea magazinelor Dedeman Constanta si Dedeman Botosani, respectiv a maririi si diversificarii gamei de produse” – a declarat Dragos paval, presedintele companiei. Extinderea retelei – se arata intr-un comunicat al firmei din Bacau – va continua si in 2009. „Dedeman are deschise trei magazine in afara zonei Moldovei, conceptul nostru dovedindu-se a fi functional si bine primit si in orasele din sudul si sud-est – ul tarii (Tirgoviste, Constanta, Braila). In prima jumatate a acestui an se vor fi finaliza lucrarile la alte trei magazine Dedeman, in Bucuresti, Buzau, Iasi. Pina la finele anului 2009, vom deschide un al patrulea magazin Dedeman, ajungind astfel la 16 magazine. De asemenea, am demarat demersuri pentru autorizarea lucrarilor de construire pentru alte opt locatii, in orase in care avem achizitionate terenuri. Decizia de incepere a lucrarilor va fi influentata de evolutia economiei. Extinderea retelei Dedeman, in 2009, va crea peste 500 de locuri de munca, depasind, astfel, cifra de 3.000 de angajati. In prezent, reteaua Dedeman are 12 magazine, strategia de extindere vizind 30 de locatii pina in 2015” – se mai arata in comunicat.
Reprezentantii companiei spun ca scaderea cererii pe piata constructiilor, sustinuta de deprecierea monedei nationale in raport cu euro, precum si dificultatile legate de creditare, vor amplifica efectele crizei financiare, determinind cresteri ale preturilor de vinzare pentru materialele de constructii, in vederea acoperirii costurilor. Potrivit presedintelui companiei, reducerea consumului de materiale de constructii va afecta, in principal, magazinele de desfacere de mici dimensiuni, antreprenorii acestora fiind nevoiti sa le inchida.
Dedeman si-a bugetat, pentru anul acesta, mentinerea cifrei de afaceri la nivelul de 250 de milioane de euro. (Petru DONE)
Lasă un răspuns