• într-un sondaj de opinie realizat recent, doar jumătate dintre abonați au considerat utile informațiile transmise de societate
Filiala Electrica Moldova a demarat în noiembrie 2002 un sondaj de opinie în rîndul clineților, scopul acțiunii fiind acela de a îmbunătăți relația furnizor – beneficiar. Sucursalei Bacău i-au fost repartizate un număr de 1.750 de chestionare, acestea fiind trimise abonaților, prin intermediul poștei. Sondajul este pe ultima sută de metri, iar pînă acum au returnat chestionarele completate un număr de 23 % dintre cei care au primit formulare. Cercetarea realizată de Electrica a vizat numai consumatorii casnici, o astfel de acțiune fiind organizată, la nivelul Filialei Moldova, și cu prilejul introducerii sistemului de autocitire a contoarelor. Chestionarele au inclus 18 întrebări legate de tipul de tarif ales, denumirea furnizorului de energie electrică, modalitățile de plată sau atitudinea angajaților cu care consumatorii intră în contact.
Potrivit unor date preliminare, doar 64 % dintre abonații care au returnat chestionarele cunosc modalitatea de facturare a furnizorului de energie electrică și ceva mai mult de jumătate dintre ei consideră utile informațiile transmise de companie. Circa 75% dintre respondenți nu se consideră înșelați la facturile pe care le achită. Potrivit aceleiași cercetări, 60 % dintre beneficiari cunosc modalitatea de a contacta firma în situația unei avarii. Pentru a cointeresa abonații să returneze chestionarele, Sucursala Electrica Bacău a pus la bătaie zece premii, tragerea la sorți desemnînd cîștigătoare următoarele serii: 189, 641, 1536, 1223, 337, 405, 1117, 1676, 756 și 353. Cîștigătorii sînt așteptați sediul Electrica din str. Ștefan cel Mare, pentru a-și ridica premiile, pe data de 10 februarie. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns