Bacauanii pot evita aglomeratiile de la casieriile E.ON Gaz, mergind la banci. Recomandarea vine din partea furnizorului de gaze naturale, in conditiile in care plata facturii la gaze se poate face in termen de 30 de zile de la data scadentei inscrisa pe factura fara a se percepe penalitati. „Clientii nostri pot opta sa foloseasca variante alternative de plata prin intermediul solutiilor oferite de BRD si ING Bank. Plata facturii de gaze se poate face folosind orice card BRD in reteaua de bancomate ale BRD sau la POS, optiunea debit direct, serviciul de Internet Banking – BRD-NET, prin telefon (prin apelarea serviciului Vocalis), ROBO BRD, plata prin virament bancar sau in numerar, la ghiseele BRD sau la comerciantii din toata tara care afiseaza insemnele Simplis Facturi si logo E.ON Gaz Romania. Se poate utiliza de asemenea cardul Gadget, emis de BRD special pentru plata facturilor. Si ING Bank pune la dispozitia clientilor mai multe instrumente de plata: internet banking si transfer bancar – Multimat”, precizeaza Corneliu Zait, purtator de cuvint la E.ON Gaz. La plata facturilor prin intermediul celor doua banci este necesara prezentarea facturii cu cod de bare precum si a codului numeric personal. Pentru efectuarea platii facturilor de gaze naturale prin intermediul BRD si ING Bank, clientilor E.ON Gaz Romania nu li se percep comisioane. De asemenea, plata facturilor emise de catre E.ON Gaz Romania se poate face prin intermediul contului curent deschis la orice institutie bancara. (Ramona IONESCU)
Ceausila a zis
D-le Zait, mai bine ne-ai spune de ce va bateti joc de clienti in privinta primirii la timp a facturilor (o casierita de la dvs. a spus ca „probabil postasul n-a putut intra in bloc si asteptati factura acasa”).
Cata „truda” va trebuie sa statuati in mod precis cind si cum se primesc facturile? Este o bataie de joc. Ori nu va pricepeti ori „stapanii dvs. straini” isi bat joc in mod intentionat de noi.
Nu uitati ca „traiti bine” (sic!) si din banii nostri !!!
Se pierd banii pe drum a zis
Am platit la banca si 240 de lei ii mai cauta Eon -ul si acum. Eu am mai platit o data suma, bineinteles.
Sper sa nu fie nevoie inca o data.
Cristian I. a zis
Clientul cand ajungea la ghiseu intreba: Mai am restante? Asta il doare. o simpla informare. Nu poti tine minte lunar daca ai achitat nu stiu ce factura, cat ai consumat….e nevoie de centralizarea informatiilor, si nu poti cere unui varstnic sa-si deschida contul online si sa faca varsamant, ca noi…generatia mai tanara inca nu folosim 20% din tehnologie.