De doua luni, bacauanii isi testeaza nervii stind la cozile interminabile care se formeaza la sediul E.ON din strada Stefan cel Mare, in dreptul ghiseelor alocate platii consumului la gaze naturale. Ieri, la ora 10.00, doar trei casierii erau deschise, desi la cozile incilcite erau citeva sute de clienti ai E.ON. E drept ca, la intrarea in sediul E.ON erau postate afise prin care bacauanii erau anuntati ca mai au la dispozitie doua puncte de incasare a facturilor E.ON. Este vorba despre Econom Coop – str. Oituz, nr. 1, si Credit Coop Bacau, din strada Marasesti, nr. 110. „Aceasta noua modalitate de plata vine in sprijinul clientilor nostri, oferindu-le acces facil si convenabil pentru plata facturilor”, precizeaza Franciska Zsigmond, purtator de cuvint E.ON România. Pentru a putea efectua plata facturilor prin acest nou canal de incasare, clientii trebuie sa prezinte factura. Odata cu prezentarea facturii, trebuie sa se prezinte si cartea de identitate, „pentru ca asa cere programul”, spune unul dintre angajatii Econom Coop. Nemultumirile nu au intirziat sa apara in rindul clientilor E.ON, care au apelat la serviciile celor doua unitati bancare. „Raportarile intre banca si E.ON se fac cu intirziere, ceea ce face ca factura curenta achitata sa figureze luna viitoare in factura E.ON drept restanta!”, spune Costica Mitrea, din Bacau.
Lasă un răspuns