La această concluzie a ajuns liderul mondial în consultanță de resurse umane, AON Hewitt.
Agricola Internațional a fost desemnată, la sfârșitul săptămânii trecute, Cel mai bun angajator român în 2013, la categoria „Societăți comerciale cu peste 1.000 de angajați”, ca urmare a studiului realizat de divizia de consultanță în resurse umane Aon Hewitt, parte a grupului AON, lider mondial în servicii de consultanță, administrare beneficii și externalizare privind resursele umane.
„Este premiul care m-a bucurat cel mai mult în ultimii ani, iar Agricola a luat multe premii în această perioadă: pentru inovații de produse, pentru promoții, pentru campanii de relații publice, pentru cel mai puternic brand din piața în care activăm – ne-a declarat Grigore Horoi, președintele Grupului Agricola. Acest premiu mă încântă pentru că toate reușitele Agricola, în special în această perioadă grea, de criză, se datorează echipei, angajaților companiei, care au strâns rândurile, au învățat, au inovat, au aplicat, au depus eforturi zi de zi. Acest premiu îi reprezintă pe toți angajații Grupului, deoarece oamenii sunt cea mai importantă resursă a companiei. Deși distincția ca atare ne onorează și relevă nivelul ridicat de engagement al angajaților noștri, încă nu reușim să ne ridicăm la nivelul pe care îl doresc în ce privește recompensele acordate salariaților pentru munca depusă. Însă este un proces pe care îl îmbunătățim continuu.”
AON Hewitt a realizat, în 2013, profilul angajaților din nouă țări Europei Centrale și de Est (România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Slovacia, Lituania, Ucraina, Ungaria și Rusia). Dacă media acestor țări în ce privește nivelul de «engagement» al angajaților este de 55%, în România media a ajuns la 57%, iar în cazul Agricola vorbim de 65%. Cu alte cuvinte, 65% dintre angajați vorbesc pozitiv despre compania pentru care lucrează.
Altă medie la nivelul țării arată că pentru 57% dintre angajați liderii companiei la care lucrează reprezintă modele care generează o viziune a viitorului, fapt care determină angajații să rămână în companie pentru o perioadă mai lungă de timp. În cazul Agricola, media atinge 81%.
Tot în cazul Agricola, 71% dintre angajați sunt conștienți de obiectivele companiei și de contribuția personală în performanța generală. Oamenii sunt motivați de diferite instrumente pentru a atinge nivelul înalt de performanță. Totodată, 80% dintre angajații producătorului băcăuan cred că Agricola își concentrează activitatea pe termen lung și urmărește un succes durabil.
Studiul a fost realizat parțial online, parțial pe chestionar tipărit, închis în plic și sigilat în urne ale consultantului, pe 266 de angajați de la Agricola, dispersați ca vârstă, vechime în muncă, departamente, specializări sau nivel profesional.
Petru DONE
Lasă un răspuns