Companiile Agricola și Pambac Bacău s-au numărat printre cele 15 firme românești din domeniul produselor alimentare care au participat, sub pavilion național, la expoziția „World of Private Label”, din Amsterdam. Societățile Albrau și Croco Onești și Europrod Bacău (care face parte tot din grupul Agricola) au fost cu standuri proprii.
Târgul anual „World of Private Label” PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip „private label” (produs fabricat și ambalat pentru vânzare sub numele retailerului, mai degrabă decât cea a producătorului), iar abordarea pieței europene de brand privat reprezintă o opțiune reală a producătorului român de alimente, în contextul reducerii cererii interne de produse. Rolul producției sub brand privat reprezintă acoperirea unei părți din capacitatea de producție autohtonă, fără a avea costuri de marketing. Companiile românești și-au promovat oferta de export atât în standul României, cât și la seminariile premergătoare târgului.
Participarea românească a fost asigurată de Ministerul Economiei, în colaborare cu Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR. La ediția din acest an a târgului au fost prezente peste 4.000 de firme expozante, din 70 de țări, cu 53 de pavilioane naționale și regionale. Cele mai mari rețele de supermarketuri și hipermarketuri, discounteri, distribuitori și importatori din 100 de țări au vizitat pavilioanele expoziționale. În incinta complexului expozițional au fost organizate „pre-show seminars” pentru informări și contacte de afaceri, precum și o expoziție specială pentru produse noi alimentare inovative.
De peste 28 de ani, târgul promovează comerțul internațional prin punerea față în față a retailerilor cu producătorii, cu scopul de a-i ajuta să găsească noi produse, de a realiza noi contacte de afaceri și de a descoperi idei noi, care vor sprijini programele lor pentru realizarea produselor tip „private label”.
Târgul Internațional PLMA 2014 „World of Private Label” a promovat produse ca alimente proaspete, congelate și refrigerate, alimentare uscate, băuturi, dar și categorii de produse non-alimentare, inclusiv produse cosmetice, de sănătate și înfrumusețare, de uz casnic și de bucătărie, autoîngrijire și grădină.
Lasă un răspuns