E.ON Energie România a anunțat noile numere de telefon disponibile din luna noiembrie a.c. pentru apelarea Centrului de Servicii Clienţi E.ON (deranjamente E.On). Noile numere gratuite 0800 800 366 şi 0800 800 900, apelabile din orice reţea, înlocuiesc numerele 0801 000 366 şi 0801 000939.
Din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie România pune la dispoziţia clienţilor săi numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non stop, pentru a obţine informaţii generale legate de activitatea de furnizare.
Astfel, fără costuri şi fără a interacţiona cu operatorul call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrică pentru opţiunea de autocitire, pot afla informaţii despre încheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plată a facturii sau adrese utile.
Pentru informaţii specifice, referitoare la situaţia contului, plăţi înregistrate, deconectări/reconectări, valoare ajutor de încălzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitări, consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, de luni până vineri, între orele 08.00-20.00. Rămân în continuare valabile numerele 0265 200 366 şi 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate reţelele de telefonie.
TelVerde vine în completarea mijloacelor de comunicare puse la dispoziţia clienţilor companiei: portalul E.ON Myline, e-mail (serviciiclienti@eon-romania.ro), fax (0265 200 367), poştă (OP 1, CP 10 Târgu Mureş) şi Centrele de Relaţii Clienţi.
Kirila Paul- Ady a zis
Va rog sa-mi comunicati cat am de achitat la factura privind energia electrica,intrucat eu lucrez in alta localitate si nu primesc faturile.Se poate sa transmit o cerere online pentru a putea primi factura pe adresa mamei mele care este pensionara?
chiric a zis
Cartierul în care locuiesc..în nopatea de 14.ianuarie..între orele 17.30 și 23.30..nu am avut parte de lumină.Nu ..numai locuitorii de la bloc au suferit daune dar și patronii magazinelor..prin dezghețarea frigiderelor și a lăzilor frigorifice.Am stat cu lumânări și lanterne.!De ce s-a întârziat reparația?Noi dacă nu plătim 10-20 de zile( fiind pe la spitale sau plecați mai departe) suntem imediat deconectați și supuși la o plată de 80-90 de roni pentru reconectare!.De ce nu rezolvați infrastructura veche de 40-50 de ani..de pe timpul lui Ceaușescu?Noi credem că nu aveți personal caliificat ..ci doar să umflați facturile și să le achităm imediat.Dv.nu aveți o vină?
Da scale Daniel a zis
Ma numesc Tanasa Gheorghe din com.Costisa, am facut o sesizare la dv.in 16 07 2018. Am primit un raspuns care pot sa va contrazic,fluctuatia era nu de cand am facut eu sesizarea,de 2 , 3 ani in ura .Nu v-am sesizarea pentru ca am stat foarte putin acasa si nu am avut timpul necesar sa stam pe la cozi interminabile la ghisele dv.O alta problema este ca am platit facturile umflate 1000 de lei in cele 6- 8 luni index n-l cites te nimeni mi-sa raspuns de la ghiseu (e diefect satelitarul ce trasmite indezul la dv)Ci e de vina? Eu am platit nu sunt un rau platonic! asa cred eu .
Cu respect.
Tanasa Gheorghe
Nedelcu Mihaela a zis
Buna ziua
Pavliceanu Mihai a zis
Buna ziua! Va rog,daca se poate,sa imi comunicati valoarea ultimei facturi privind energia electrica, deoarece nu am primit-o prin posta si cam trece timpul…
Gheorghita a zis
Va rog să-mi Spune-ți dacă se taie lumina din cauză ca nu am plătit la termen .
Mardare Aurica a zis
Buna seara. Am încurcat parolele si nu reusesc sa intru in contul meu. As dori daca se poate sa revin la facturarea normală. Cat mai repede posibil sa nu am surprize . multumesc
zisu tudor a zis
nu am mai primit factura de 2 luni.Am platit cu vechea factura ceva mai mult. De ce nu mai vine factura ?
zisu tudor a zis
revin cu faptul ca nu mai primesc factura de cca 2 luni si am platit cu o veche factura , ceva mai mult. Am fost la sediul Cremenita care este in demolare , unde alta data plateam. In str. Braziliei idem. Cu factura plateam la BRD. Acum ce fac? Spuneti-mi cum pot plati acum? si unde totusi aveti un sediu in Bucuresti? cu multumiri
Alupei vlad a zis
Sunt plecata in strainatate si am facut casa inchisa as dori sa stiu in cat gim se da drumil la lumina daca vin acasa
Danila a zis
Buna ziua. Am incercat pe noile telefoane disponibile sa aflu situatia platii facturilor pentru energie electrica si gaz ale mamei mele. Toate bune pana in momentul cand robotul solicita ,,Introduceti CODUL DE INCASARE”. Nu am gasit nici un cod cu aceasta denumire, iar incercarile de a introduce diferitele coduri nu a dat nici un rezultat. Va ro sa-mi precizati cat se poate de repede, unde gasesc acest COD.
rotariu mihaela a zis
buna ziua ,,se platesc schimbarea titularului de contract?
rotariu mihaela a zis
daca se plateste schimbarea de contract a titularului
burcă a zis
introduceți un nr. de telefon direct cu tarif normal ca să nun suferiți prea mult din punct de vedere financiar ptr. sesizări și reclamații, vă rog domnilor de la E.ON
maria lunca a zis
CE ACTE TREBUIESC PENTRU UN NOU CONTRACT PE NUMELE ALTEI PERSOANE SI UNDE TREBUIE SA MA PREZINT ?
Musteret Liliana a zis
Anul acesta au fost mereu intreruperi de cerent electric acum a venit iarna si inghetam de frig .Noi avem obligatia de de a respecta cele scrise in contract dv. Ce obligati aveti ?
Radu Pop a zis
Noi numere de telefon ??? Nu raspunde nici unul in caz ca nu se baga robotul zicand ca este ocupat. Autocitirea eon myline nu merge (05.12.2016). Daca ai curajul sa intri pe autocitire telefonica risti sa pierzi cel putin o ora pana gasesti liber apoi urmeaza calvarul introducerii de date. Daca reusesti sa-i prinzi, ai 90 % sanse ca dupa 1 minut sa se intrerupa. Si asta pe cheltuiala clientului.
Eon este cea mai primitiva firma multinationala din cate cunosc : personal needucat, preponderent de la tara, neinstruit. Ti-e scarba sa te duci la sediile Eon.
Comunicare ; Nota zero atat pe internet cat si telefonic.
Sa le fie rusine !
Zumzum a zis
Si ce de bani castiga taranoii aia!Si tot nu le ajunge,mai si fura curent sau lasa borfasii sa fure la firmele lor private.Cativa au fost arestati o luna si li s-a dat drumul,dupa ce prin ziare s-au scris articole detaliate despre cum actionau berbecii cu 8 clase.Faptele le-au fost presecrise.Macar EON i-a dat afara dar de ce nu au facut inchisoare pana la capat?Au furat atatia oameni prin intimidari si minciuni sfruntate.
Nitigoi Petrica a zis
Buna ziua ,va informez ca nu imi merge contoarul dar curent electric am…va rog daca vedeti acest mesaj sa imi trimiteti un raspuns pe email..
Rigmanyi Edit a zis
Va rog sa imi spuneti de ce nu se poate transmite autocitire e-on cind sint planificata in intervalul lunar 8-14.multumesc.
Gurau Gheorghe a zis
Bacau,str.cornisa b-tei,bl.10A(bloc cu patru etaje),la ap.12 este dotat cu doua contoare;la intrare bloc 00968297/2013 cu consum de 000.20 iar al doileala et.doi seria 01373638/2015 consum 123????? Am facut sesizare in data de3-12-2015 cu nr.6021281236.Nu am fost multumit de raspuns findca sa apelat la P?,C?,R?.Va multumesc.
botezatu vasile a zis
Am plătit suma de 40 euro di cont volzbank germania la brd romania si mie imi spune ca nam platit
gica contra a zis
Daca bag degetu-n priza, ma curentez?
Aloo, fratilor, asta este un forum pe un site al unui ziar local, nu sugestii si reclamatii E.ON. !!!
Trezireaaa! Prea tarziu….ati votat 52% PSD…
sc global prod izoconstruct srl a zis
buna ziua,
Va rog daca se poate sa-mi trimiteti factura aferenta lunii septembrie 2016 pe sc global prod izoconstruct srl cu cui ro 25179654 cu domiciliu
in str eroilor nr xx loc bistrita nr fact este 110006423525 din 17.10.2016
in valoare de 5212.20
mentionezi ca nu am primit factura
va rog daca se poate sa-mi fie trimisa si pe adresa de email gpidroup.ro@gmail.com nr.de telefon este 0263277xxx
va multumesc
– comentariu editat
Mladinas Florica a zis
Am primit un aviz pentru plata sumei de 80,76 lei. Am efectuat plata, dar la numerele de telefon unde trebuie sa trimit dovada platii se specifica ca din cauza unor probleme tehnice nu pot sa inregistrez confirmarea platii, iar pentru Centrul de Relatii Clienti Timisoara nu exista nici un numar de telefon Eu nu ma aflu un localitate, deci nu pot sa merg personal la Centru.
David a zis
Va rog a mi anula contul ,deoarece este gresit
padurean tatiana a zis
Feci vreu sa DAU Corea de gaz si nu reusesc
todor viorica adriana a zis
pentru autocitire este nevoie de un anunt special?
Avadani Aurel a zis
Sunt Avadani Boia din com Tg. Trotus.Mi se intampla de f. multe ori sa nu primesc factura la timp , datorita lipsei de personal de la posta.Spunetimi cum aflu eu despre valoarea facturii mele ca sa o pot achita?Numarul contractului este:2304118061.Ultima factura aferenta lunii decembrie si ianuarie 2017 nu am primit-o.
Roxana a zis
Stie cineva care este programul de lucru la EON?
Viziteu Mihaela a zis
Ce facem in cazul in care e defectiune de 24 de ore si la nr de deranjamente raspunde doar robotul iar personalul nu?E posibil ca de 24 de ore sa nu vina nimeni sa faca remedieri la firele de electricitate?In ce tara traim?E vorba de sat Cucova com Valea Seaca,din 20 aprilie ora 6 dimineata nu este curent.
Muresan Ioan a zis
Buna va rog sa îmi comunicati cat am de plata la factura
Balcan Manuelamanuela_ a zis
Vreau sa stiu unde trebuie sa ma adresez ptr ca pe 8 .03.2017 am cerut sa mi se eli ereze un certificat de racordare si mi s-a spus ca dureaza 30 zile ,dar au trecut aproape 2 luni.Am dat tel la Targul Mures si cei de acolo imi tot spun sa astept si daca nu ini convine sa fac reclamatii .Va rog sa ma ajutati sa obtin acea hartie.Va multumesc
TUDOR APETREI a zis
Buna ziua,
Sunt Tudor Apetrei din Tg.Ocna – Bacau si am primit un preaviz pt. incetarea furnizarii energiei electrice pentru neplata unei facturi in val. de 121,84 lei, pe care nu am primit-o. In aceasta situatie este toata scara unui bloc si nu numai.Am achitat valoarea consemnata pe preaviz , dar este imposibil sa contactezi pe cineva la telfoanele eon- relatii cu clientii. Va rugam sa ne trimiteti facturile in timp util, pentru ca si ultima factura primita depasea termenul de plata, nu din vina noastra. Ce vina au consumatorii ? ORGANIZATI-VA SERVICIILE MAI BINE!
petronela diaconu a zis
Buna ziua sunt consumator casnic , Diaconu Petronela, din Com, Tomesti, Iasi, am facut contract cu eon Gaz, sa anceput lucrare , ìn Mai, nu sa finalizat , nu sa pus cutie nici contoar, am platit frumoasa cifra de 35 milioane atunci, nu am alta sursa de caldura ìn casa, stau ìn frig, am sunat continu la ceii ìn drept nu am primit raspuns , va rog sa mii datii o confirmare pe cand gaz , ca alti vecini au de o saptamana caldura,,va multumesc astept raspuns si sper sa nu fiu nevoita pentru alte demersurii in favoarea mea!!
Zongor Iuliu a zis
Buna ziua!De 3 ore incerc sa introduc citirea contorului de energie electrica si nu reusesc pentru ca:loc consum”gresit”,ori cod abona „gresit”interesant titular:”corect”.Gazul pot sa introduc fara probleme.Am fost personal la sediul central sa verific datele,totul este in regula.Exact asa am patit si un luna mai.De ce nu remediati problema?Pe Myline:”nu exista in baza de date” si atunci cum am putut plati factura „estimata”?
Iuliu a zis
Buna ziua!De 3 ore incerc sa introduc citirea contorului de energie electrica si nu reusesc pentru ca:loc consum”gresit”,ori cod abona „gresit”interesant titular:”corect”.Gazul pot sa introduc fara probleme.Am fost personal la sediul central sa verific datele,totul este in regula.Exact asa am patit si un luna mai.De ce nu remediati problema?Pe Myline:”nu exista in baza de date” si atunci cum am putut plati factura „estimata”?
Nistor Elena a zis
Doresc sa fac o sesizare si o verificare.
Hostina Marian…..fost angajat la e-on….zona Bacău. ..a preluat date cu caracter personal pt a întocmi un contract energi duo……dar acel contract nu Exista!!!!!
Asta după ce a preluat copie acte personale .copie contract apartament….etc.
Doresc sa fiu contactată pt mai multe lămuriri! De un operator de la dvs.
Lazarean Simion str.sf.Gavril nr.3 Gura Humorului Suceava a zis
Contor defect .
scorici ștefan a zis
Am trimis datele când mi sa cerut dar eu rămân fară curent și gaz pe 19 februarie ,nimeni nu ma contactat din 19 ianuarie până acum Trebuia să dau citirea la curent și mi sa explicat că contractul cu Electrica este reziliat Doresc lămuriri cât mai urgent
Zaharie a zis
As dori sa aflu si eu nr. de tel. ptr. deranjamente, avarii, la care sa apelam non stop la eon Resita.
Rodica a zis
Buna ziua.Aveti de gând să va reparat transformatoarele in Miroslava???Prea multe șocuri de curent …azi 7/3/2019 ,in 2ore peste 30 de șocuri de curent vi se pare corect?????
Boca Constanta a zis
Mi s-a schimbat contorulla energ.electrica in 30 .04.2019, cu urmatoarele cifre 4856(deci cu consum).De ce mi s-a pus asemenea contor cu consum deja???Nu mi s-a dat bon de miscare.De ce??Ultimul consum pe contorul vechi a fost de 11927.Va rog sa interveniti sa mi se aduca la domiciliu acel bon de miscare si sa mi se explice de ca mi s-a pus alt contor cu un consum de 4856 kw??? De ce nu a inceput de la 0 consum??Va multumesc.
Bugariu Dumitru a zis
Buna ziua ,am primit o factura in valoare de 344,67lei iar eu nu am consumat valoarea estimata de voi de 105 kwh,va rog sa trimiteti un angajat sa citeasca contorul sau datimi un nr sa virbesc cu voi nu cu robotu care imi spune ca nu am de plata!!!!
Blageanu Maria a zis
Buna ziua. Ma puteti lamiri si pe mine in kegatura cu transmiterea indexukui autocitit la energie si gaz metan .este a doua luna in care nu pot da indexul. Inainte aveam perioada 1-7 a lunii. Am incercat sa dau indexul in luna iunie si robotul mi-a spus ca nu e perioada. Apoi primesc un mesaj de la d-voastra si mi s-a adus la cunostinta ca perioada de transmitere s-a schimbat de la 15-21 ale lunii. In luna iulie incerc sa dau indexul in perioada transmisa de d-voastra si mi se spune din nou ca nu este aceasta perioada de dat indexul. Va rog ma poate lamuri cineva cu aceasta problema. As dori sa iau legatura cu un operator dar i-mi respunde numai robotul. Nu doresc sa platesc la pausal. Cred ca asta se urmareste. Va multumesc , astept raspuns.
Nedea maria a zis
Buna ziua!suntem niste locatari din Bacău,str.Republicii 1,bloc 1,sc.F,arondați la asociația de proprietari”taifun 71″.dorim să știm cum se stabilește cheltuiala per persoana pe luna la gaz(cei care suntem la comun).deoarece sunt luni consecutiv in care suma este exagerat de mare/persoana,în condițiile în care suntem 3 apartamente care consumam foarte putin gaz.asteptam un raspuns!multumim!
Cipri a zis
Nu are rost sa spun multe cuvinte, se stie ca la noi in romania este posibil orice,☹sun de trei zile incontinu de dimineata pana seara si numi raspunde nimeni, rusine . Mi-a fost oprita lumina, de ce? Pentru ca miau venit ultimile patru facturi cu suma peste 200 de lei si in casa aceea nu sta niciunul de mai bine de un an. Deci acceptam 20, 30 de lei la factura dar nu sute de lei . Acum urmeaza sa mi se taie lumina si voi nu raspundeti sa stiu si eu de ce trebuie sa platesc atatia bani daca nu consuma nimeni lumina in acea casa . Cu astfel de oameni romania noastra merge inainte? incercati pe cat posibil sa le raspundeti clientilor aveti putin respect fata de ei
Ionica a zis
Buna ziua nu raspunde nimeni oameni buni casa mea e in lucru si nu mi a venit factura nu stiu cum pot lua legatura cu dansi rusine va la noi la nimeni
Maria a zis
Dragii mei, în Orașul nostru Deva cred cu certitudine ca aveți o reclamă extrem de proasta din cauza D-nei „Gabi” coordonator prin modul
modul de a vb și a se comporta cu clienții precum și cu petsonalul, pune presiune, nu îi lăsa să le dea relațiile necesare bieților oameni care vin cu probleme și pleacă total dezamăgiti, păi așa cum sa mai avem încredere în institutia Dvs, mai mult fără a explica clientului ce poate aferi în abonament, face contractele clienților fără o explicație corectă practic ii păcălește ca să-și facă targhetul.
Rusu Luci Dorina a zis
Am o nelamurire la factura si la numerele de telefon nu reusesc.Pe factura emisa in 19.09 am avut -53,91 si am achitat 50 iar pe factura emisa in 23.10. nu mai apare plata in avans.vreau sa stiu unde s=au dus banii pentru ca as fi cumparat unul din medicamentele pentru inima.Trebuie sa specific ca cumparand centrala de la eon gaz mi s=a schimbat numarul de contract as vrea totusi un raspuns caci nu am bani de aruncat in vant.Va multumesc anticipat!
Stoica a zis
Mie mi-au pierdut actele pe care le-am depus la E-on gaz Sibiu, in vederea emiterii contractului pentru furnizare gaz.
Tinca a zis
Buna ziua as vrea să știu și eu in Tg Ocna județul Bacău strada salinei 19 de anul trecut nu mia mia venit nici o factură dela lumina cum pot achita facturile daca mia numi vine acasă nimic
Bontu a zis
Cum ați calculat 1220kw pe 2 săptămâni pe un contoar defect, la un client casnic fără a avea o uzină chimică acasă???
Babasa a zis
plătesc factură decedatului de 6000 lei fac schimb de contracte și în maxim 3 luni primesc factură de 2400lei
Bedidic Anamaria a zis
Buna ziua am achizitionat un teten extravilan pe teren se afla o cabanuta pe piloni. As dori sa știu cat costa de pus contuarul. Am inteles ca reteaua e on este lao suta de metri
Groza dorutaado a zis
Solicit verificare metrologica,consumul conform cu indexul e prea mare față de factura
Burdea Anton a zis
Nu pot sa transmit indexul deoarece mi se spune că, codul de încasare nu este corect chiar dacă codul este corect. Ce pot să fac.?
Costan Neculai a zis
Scadență este de 15 zile de la dataemiterii facturii,rostul frumos numai ca la tara o factura prezentata de a on pe 24 11 20 am primit-o pe 15 12 20 iar in iasi factura emisă pe 19 12 20 am primit-o pe 30 12 20 cum sa ma incadrez in scadență cand de livrat durează 21 zile la tara si 11 zile in centru târgului iasi.Cum justifica partenerii postali ai d-voastra???????
AVRAM JAN a zis
Sunt client Enel și am trimis către eon online actele necesare pentru transfer la EON. Nu a primit nici un răspuns, iar la numerele de tel Sunt Ioana, nu pot lua legătura cu un operator se întrerupe apelul când vrea el.
CIUREA ioan vlad a zis
A-ți mărit prețul la factură ne justificat sînteți o rușine pentru România nu se poate lua legătura cu voi vă bateti joc de oamenii
Peter a zis
De doua luni încerc sa achit facturile la gaz online si îmi da eroare sau activează factura electronica
In cei trei ani de când achit facturile nu mi sa întîmplat niciodată
Lăsați va rog un telefon de contact sa răspundă o persoana nu pe Ioana
Sun din străinătate așa ca nu doresc sa vorbesc cu un robot
In data de 10 Februarie îmi spun ca îmi vor tăia gazul pentru neplata facturilor
Problema o aveți domniile voastre pentru căci site-ul EON Myline nu funcționează cum ar trebuie sa funcționeze
Va mulțumesc
stanciu niculina a zis
Buna ziua!
Va rog din suflet sa rezolvati sesizarea 481616/10.02.2021,deoarece sunt incurcate facturile si codurile de incasare de la doua puncte de lucru, la contabilitatea dumneavoastra . Se factureaza in continuare gresit .
Merlusca a zis
Bună ziua! Ma numesc Merlusca Ghe Mihai și astăzi, 01.05.2021 mi s-a întrerupt aprovizionarea cu energie electrica. Rog remedierea problemei cat mai curând posibil.
Vera a zis
Buna ziua. Nu am primit factura din luna iulie pana in prezent . Nu stiu cat Am de platit si nu vreau surpriza . Am incercat sa va contactez dar nu am reusit sub nici o forma
dragomirescu a zis
Buna ziua,
Ma numesc Dragomirescu si ma intereseaza o oferta pentru un contract gaze naturale, incheiat cu dvs in conditiile comunicarii unui pret furnizare gaze naturale {pret gaze naturale + pret transport + tarif distributie}.
As dori sa-mi spuneti si in ce conditii se poate face rezilierea unui contract.
Multumesc.
Ioan a zis
Salut. Aveti niste numere de telefon unde raspunde o voce cicalitoare ca soacra-mea. Vorbeste mult si nu spune nimic din ce vreau eu sa stiu. Aveti nevoie de clienti sau doar va place sa spunti povesti ? Imi cereti sa va trimit CNP-ul. Cu ce drept ? Mai aveti prin firma vre-o fiinta cuvantatoare cu care sa pot purta un minim dialog? Dati-mi va rog nr. de telefon. Vreau sa inchei un contract de furnizare. Multumesc !
Tudurache a zis
Buna seara pentru schimbarea contractului la lumina tre sa am vaccinul că sa pot intra la sediul dumneavoastră mulțumesc
Prisecaru catalin Dumitru a zis
Buna am încercat să plătesc lumea și spune că codul de încasare e invalid
Anamaria a zis
Mā numesc Mocan Ana Maria am încheiat un contact duo la data de17 Noiembrie dar nici pânā la aceastā datā nu am primit contractul prin postā si tot de la furnizorul anterior primesc factura .Am primit informare cā a fost validat noul contact dar nu am primit nimic pânā la aceastā datā sí az trecut 60 de zile .
Chinez Ioan a zis
Bună ziua. Cum iau legătura cu un reprezentant eon, căci am dat indexul la gaz gresit, anume pe cel de la electricitate, mi-am dat seama mult mai târziu, aștept un răspuns. Mulțumesc.
Ionela a zis
Un dezastru…chiar nu exista posibilitatea de a face pt clienți o modalitate de a lua legătura pentru a afla niște răspunsuri? Mi se pare o bătaie de joc ce faceți
Chelaru Mihaela a zis
La naiba sa va ia ca bani vreți și când va sun nu răspundeți nimeni.Nu am mai primit factura de la începutul anului,trebuie sa tot plătesc cu facturi vechi.Rusine sa va fie.
SPIRIDON MIHAI DANIEL a zis
VREAU SA SCHIMB CONTRACTUL DE PE PERSOANA FIZICA PE SOCIETATE,CUM TREBUIE SA FAC
VILI ANDRONIC a zis
Bună ziua,
Puteţi să mă informaţi despre un număr de telefon unde să pot face actele pentru a deveni client E.On. Am fost în trecut client E.On pentru energie electrică şi gaze naturale şi am plecat la Enel. Acum Enel pleacă din Romania si din această cauză mă gândesc să revin la E.On. Doresc să fac actele în regim online. Puteţi să mă ajutaţi cu un număr de telefon unde pot apela ? Sunt cliet E.On vechi, având codul client 1002300359
Pentru preturi, dorim nivelul plafonat de Guvern :
Consumul de energie electrica tarifat cu 0,68 lei/kWh, cu TVA inclus, în cazul clienţilor casnici al căror consum mediu lunar realizat la locul de consum este cuprins între 0 – 100 KWh.
Consumul de energie electrică cuprins între 101 Kwh si 300 KWh/lună se facturează la prețul de 1,30 lei kWh, cu TVA inclus iar in cazul in care consumul depaseste 300/KWh luna intreg consumul se factureaza la pretul de 1,30 lei/kWh;
Consumul de Gaze naturale 0,31 lei/kWh/lună pentru clienţii casnici.
Vă mulţumim, Cu stimă
Ana Maria Brejan a zis
Bună ziua suntem plecați din tara,ni sa pus sigiliul pentru ca nu am plătit,dar factura nu a venit sau sa pierdut, sunt deja luni fără gaz ,cum am putea sa plătim, ne puteți ajuta cu factura sa o plătim…ce trebuie sa facem multumesc