• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Actualitate / Noi numere de telefon pentru apelarea Centrului de Servicii Clienţi E.ON

Noi numere de telefon pentru apelarea Centrului de Servicii Clienţi E.ON

Ziarul de Bacau 2 noiembrie 2015 75 comentarii

LikeShare

E.ON Energie România a anunțat noile numere de telefon disponibile din luna noiembrie a.c. pentru apelarea Centrului de Servicii Clienţi E.ON (deranjamente E.On). Noile numere gratuite 0800 800 366 şi 0800 800 900, apelabile din orice reţea, înlocuiesc numerele 0801 000 366 şi 0801 000939.

even.eonu

Din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie România pune la dispoziţia clienţilor săi numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non stop, pentru a obţine informaţii generale legate de activitatea de furnizare.

Astfel, fără costuri şi fără a interacţiona cu operatorul call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrică pentru opţiunea de autocitire, pot afla informaţii despre încheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plată a facturii sau adrese utile.

Pentru informaţii specifice, referitoare la situaţia contului, plăţi înregistrate, deconectări/reconectări, valoare ajutor de încălzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitări, consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, de luni până vineri, între orele 08.00-20.00. Rămân în continuare valabile numerele 0265 200 366 şi 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate reţelele de telefonie.

TelVerde vine în completarea mijloacelor de comunicare puse la dispoziţia clienţilor companiei: portalul E.ON Myline, e-mail (serviciiclienti@eon-romania.ro), fax (0265 200 367), poştă (OP 1, CP 10 Târgu Mureş) şi Centrele de Relaţii Clienţi.

LikeShare

Din categoria: Actualitate Etichete: 0800 800 366, 0800 800 900, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, deranjamente E.On, E.On

Reader Interactions

Comentarii

  1. Kirila Paul- Ady a zis

    5 august 2016 la ora 9:00 am

    Va rog sa-mi comunicati cat am de achitat la factura privind energia electrica,intrucat eu lucrez in alta localitate si nu primesc faturile.Se poate sa transmit o cerere online pentru a putea primi factura pe adresa mamei mele care este pensionara?

    Răspunde
    • chiric a zis

      15 ianuarie 2018 la ora 9:02 am

      Cartierul în care locuiesc..în nopatea de 14.ianuarie..între orele 17.30 și 23.30..nu am avut parte de lumină.Nu ..numai locuitorii de la bloc au suferit daune dar și patronii magazinelor..prin dezghețarea frigiderelor și a lăzilor frigorifice.Am stat cu lumânări și lanterne.!De ce s-a întârziat reparația?Noi dacă nu plătim 10-20 de zile( fiind pe la spitale sau plecați mai departe) suntem imediat deconectați și supuși la o plată de 80-90 de roni pentru reconectare!.De ce nu rezolvați infrastructura veche de 40-50 de ani..de pe timpul lui Ceaușescu?Noi credem că nu aveți personal caliificat ..ci doar să umflați facturile și să le achităm imediat.Dv.nu aveți o vină?

      Răspunde
    • Da scale Daniel a zis

      31 august 2018 la ora 2:29 pm

      Ma numesc Tanasa Gheorghe din com.Costisa, am facut o sesizare la dv.in 16 07 2018. Am primit un raspuns care pot sa va contrazic,fluctuatia era nu de cand am facut eu sesizarea,de 2 , 3 ani in ura .Nu v-am sesizarea pentru ca am stat foarte putin acasa si nu am avut timpul necesar sa stam pe la cozi interminabile la ghisele dv.O alta problema este ca am platit facturile umflate 1000 de lei in cele 6- 8 luni index n-l cites te nimeni mi-sa raspuns de la ghiseu (e diefect satelitarul ce trasmite indezul la dv)Ci e de vina? Eu am platit nu sunt un rau platonic! asa cred eu .
      Cu respect.
      Tanasa Gheorghe

      Răspunde
    • Nedelcu Mihaela a zis

      13 noiembrie 2021 la ora 1:28 pm

      Buna ziua

      Răspunde
  2. Pavliceanu Mihai a zis

    22 septembrie 2016 la ora 9:28 am

    Buna ziua! Va rog,daca se poate,sa imi comunicati valoarea ultimei facturi privind energia electrica, deoarece nu am primit-o prin posta si cam trece timpul…

    Răspunde
  3. Gheorghita a zis

    15 octombrie 2016 la ora 5:33 pm

    Va rog să-mi Spune-ți dacă se taie lumina din cauză ca nu am plătit la termen .

    Răspunde
  4. Mardare Aurica a zis

    3 noiembrie 2016 la ora 12:13 am

    Buna seara. Am încurcat parolele si nu reusesc sa intru in contul meu. As dori daca se poate sa revin la facturarea normală. Cat mai repede posibil sa nu am surprize . multumesc

    Răspunde
  5. zisu tudor a zis

    5 noiembrie 2016 la ora 6:37 am

    nu am mai primit factura de 2 luni.Am platit cu vechea factura ceva mai mult. De ce nu mai vine factura ?

    Răspunde
  6. zisu tudor a zis

    5 noiembrie 2016 la ora 6:45 am

    revin cu faptul ca nu mai primesc factura de cca 2 luni si am platit cu o veche factura , ceva mai mult. Am fost la sediul Cremenita care este in demolare , unde alta data plateam. In str. Braziliei idem. Cu factura plateam la BRD. Acum ce fac? Spuneti-mi cum pot plati acum? si unde totusi aveti un sediu in Bucuresti? cu multumiri

    Răspunde
  7. Alupei vlad a zis

    12 noiembrie 2016 la ora 4:47 pm

    Sunt plecata in strainatate si am facut casa inchisa as dori sa stiu in cat gim se da drumil la lumina daca vin acasa

    Răspunde
  8. Danila a zis

    14 noiembrie 2016 la ora 2:25 pm

    Buna ziua. Am incercat pe noile telefoane disponibile sa aflu situatia platii facturilor pentru energie electrica si gaz ale mamei mele. Toate bune pana in momentul cand robotul solicita ,,Introduceti CODUL DE INCASARE”. Nu am gasit nici un cod cu aceasta denumire, iar incercarile de a introduce diferitele coduri nu a dat nici un rezultat. Va ro sa-mi precizati cat se poate de repede, unde gasesc acest COD.

    Răspunde
  9. rotariu mihaela a zis

    15 noiembrie 2016 la ora 2:14 pm

    buna ziua ,,se platesc schimbarea titularului de contract?

    Răspunde
  10. rotariu mihaela a zis

    15 noiembrie 2016 la ora 2:16 pm

    daca se plateste schimbarea de contract a titularului

    Răspunde
  11. burcă a zis

    18 noiembrie 2016 la ora 12:45 pm

    introduceți un nr. de telefon direct cu tarif normal ca să nun suferiți prea mult din punct de vedere financiar ptr. sesizări și reclamații, vă rog domnilor de la E.ON

    Răspunde
  12. maria lunca a zis

    22 noiembrie 2016 la ora 12:39 pm

    CE ACTE TREBUIESC PENTRU UN NOU CONTRACT PE NUMELE ALTEI PERSOANE SI UNDE TREBUIE SA MA PREZINT ?

    Răspunde
  13. Musteret Liliana a zis

    3 decembrie 2016 la ora 9:27 am

    Anul acesta au fost mereu intreruperi de cerent electric acum a venit iarna si inghetam de frig .Noi avem obligatia de de a respecta cele scrise in contract dv. Ce obligati aveti ?

    Răspunde
  14. Radu Pop a zis

    5 decembrie 2016 la ora 11:03 am

    Noi numere de telefon ??? Nu raspunde nici unul in caz ca nu se baga robotul zicand ca este ocupat. Autocitirea eon myline nu merge (05.12.2016). Daca ai curajul sa intri pe autocitire telefonica risti sa pierzi cel putin o ora pana gasesti liber apoi urmeaza calvarul introducerii de date. Daca reusesti sa-i prinzi, ai 90 % sanse ca dupa 1 minut sa se intrerupa. Si asta pe cheltuiala clientului.
    Eon este cea mai primitiva firma multinationala din cate cunosc : personal needucat, preponderent de la tara, neinstruit. Ti-e scarba sa te duci la sediile Eon.
    Comunicare ; Nota zero atat pe internet cat si telefonic.
    Sa le fie rusine !

    Răspunde
    • Zumzum a zis

      20 iunie 2018 la ora 2:47 pm

      Si ce de bani castiga taranoii aia!Si tot nu le ajunge,mai si fura curent sau lasa borfasii sa fure la firmele lor private.Cativa au fost arestati o luna si li s-a dat drumul,dupa ce prin ziare s-au scris articole detaliate despre cum actionau berbecii cu 8 clase.Faptele le-au fost presecrise.Macar EON i-a dat afara dar de ce nu au facut inchisoare pana la capat?Au furat atatia oameni prin intimidari si minciuni sfruntate.

      Răspunde
  15. Nitigoi Petrica a zis

    6 decembrie 2016 la ora 1:41 pm

    Buna ziua ,va informez ca nu imi merge contoarul dar curent electric am…va rog daca vedeti acest mesaj sa imi trimiteti un raspuns pe email..

    Răspunde
  16. Rigmanyi Edit a zis

    9 decembrie 2016 la ora 12:23 pm

    Va rog sa imi spuneti de ce nu se poate transmite autocitire e-on cind sint planificata in intervalul lunar 8-14.multumesc.

    Răspunde
  17. Gurau Gheorghe a zis

    11 decembrie 2016 la ora 3:47 pm

    Bacau,str.cornisa b-tei,bl.10A(bloc cu patru etaje),la ap.12 este dotat cu doua contoare;la intrare bloc 00968297/2013 cu consum de 000.20 iar al doileala et.doi seria 01373638/2015 consum 123????? Am facut sesizare in data de3-12-2015 cu nr.6021281236.Nu am fost multumit de raspuns findca sa apelat la P?,C?,R?.Va multumesc.

    Răspunde
  18. botezatu vasile a zis

    12 decembrie 2016 la ora 2:18 pm

    Am plătit suma de 40 euro di cont volzbank germania la brd romania si mie imi spune ca nam platit

    Răspunde
  19. gica contra a zis

    12 decembrie 2016 la ora 3:37 pm

    Daca bag degetu-n priza, ma curentez?
    Aloo, fratilor, asta este un forum pe un site al unui ziar local, nu sugestii si reclamatii E.ON. !!!
    Trezireaaa! Prea tarziu….ati votat 52% PSD…

    Răspunde
  20. sc global prod izoconstruct srl a zis

    14 decembrie 2016 la ora 10:07 am

    buna ziua,
    Va rog daca se poate sa-mi trimiteti factura aferenta lunii septembrie 2016 pe sc global prod izoconstruct srl cu cui ro 25179654 cu domiciliu
    in str eroilor nr xx loc bistrita nr fact este 110006423525 din 17.10.2016
    in valoare de 5212.20
    mentionezi ca nu am primit factura
    va rog daca se poate sa-mi fie trimisa si pe adresa de email gpidroup.ro@gmail.com nr.de telefon este 0263277xxx
    va multumesc

    – comentariu editat

    Răspunde
  21. Mladinas Florica a zis

    27 decembrie 2016 la ora 12:44 pm

    Am primit un aviz pentru plata sumei de 80,76 lei. Am efectuat plata, dar la numerele de telefon unde trebuie sa trimit dovada platii se specifica ca din cauza unor probleme tehnice nu pot sa inregistrez confirmarea platii, iar pentru Centrul de Relatii Clienti Timisoara nu exista nici un numar de telefon Eu nu ma aflu un localitate, deci nu pot sa merg personal la Centru.

    Răspunde
  22. David a zis

    30 decembrie 2016 la ora 10:49 am

    Va rog a mi anula contul ,deoarece este gresit

    Răspunde
  23. padurean tatiana a zis

    16 ianuarie 2017 la ora 4:10 pm

    Feci vreu sa DAU Corea de gaz si nu reusesc

    Răspunde
  24. todor viorica adriana a zis

    6 februarie 2017 la ora 9:27 am

    pentru autocitire este nevoie de un anunt special?

    Răspunde
  25. Avadani Aurel a zis

    6 februarie 2017 la ora 9:31 am

    Sunt Avadani Boia din com Tg. Trotus.Mi se intampla de f. multe ori sa nu primesc factura la timp , datorita lipsei de personal de la posta.Spunetimi cum aflu eu despre valoarea facturii mele ca sa o pot achita?Numarul contractului este:2304118061.Ultima factura aferenta lunii decembrie si ianuarie 2017 nu am primit-o.

    Răspunde
  26. Roxana a zis

    17 martie 2017 la ora 7:07 pm

    Stie cineva care este programul de lucru la EON?

    Răspunde
  27. Viziteu Mihaela a zis

    21 aprilie 2017 la ora 10:03 am

    Ce facem in cazul in care e defectiune de 24 de ore si la nr de deranjamente raspunde doar robotul iar personalul nu?E posibil ca de 24 de ore sa nu vina nimeni sa faca remedieri la firele de electricitate?In ce tara traim?E vorba de sat Cucova com Valea Seaca,din 20 aprilie ora 6 dimineata nu este curent.

    Răspunde
  28. Muresan Ioan a zis

    26 aprilie 2017 la ora 12:04 pm

    Buna va rog sa îmi comunicati cat am de plata la factura

    Răspunde
  29. Balcan Manuelamanuela_ a zis

    2 mai 2017 la ora 11:19 pm

    Vreau sa stiu unde trebuie sa ma adresez ptr ca pe 8 .03.2017 am cerut sa mi se eli ereze un certificat de racordare si mi s-a spus ca dureaza 30 zile ,dar au trecut aproape 2 luni.Am dat tel la Targul Mures si cei de acolo imi tot spun sa astept si daca nu ini convine sa fac reclamatii .Va rog sa ma ajutati sa obtin acea hartie.Va multumesc

    Răspunde
  30. TUDOR APETREI a zis

    1 august 2017 la ora 3:57 pm

    Buna ziua,
    Sunt Tudor Apetrei din Tg.Ocna – Bacau si am primit un preaviz pt. incetarea furnizarii energiei electrice pentru neplata unei facturi in val. de 121,84 lei, pe care nu am primit-o. In aceasta situatie este toata scara unui bloc si nu numai.Am achitat valoarea consemnata pe preaviz , dar este imposibil sa contactezi pe cineva la telfoanele eon- relatii cu clientii. Va rugam sa ne trimiteti facturile in timp util, pentru ca si ultima factura primita depasea termenul de plata, nu din vina noastra. Ce vina au consumatorii ? ORGANIZATI-VA SERVICIILE MAI BINE!

    Răspunde
  31. petronela diaconu a zis

    5 noiembrie 2017 la ora 11:46 am

    Buna ziua sunt consumator casnic , Diaconu Petronela, din Com, Tomesti, Iasi, am facut contract cu eon Gaz, sa anceput lucrare , ìn Mai, nu sa finalizat , nu sa pus cutie nici contoar, am platit frumoasa cifra de 35 milioane atunci, nu am alta sursa de caldura ìn casa, stau ìn frig, am sunat continu la ceii ìn drept nu am primit raspuns , va rog sa mii datii o confirmare pe cand gaz , ca alti vecini au de o saptamana caldura,,va multumesc astept raspuns si sper sa nu fiu nevoita pentru alte demersurii in favoarea mea!!

    Răspunde
  32. Zongor Iuliu a zis

    20 iunie 2018 la ora 12:00 pm

    Buna ziua!De 3 ore incerc sa introduc citirea contorului de energie electrica si nu reusesc pentru ca:loc consum”gresit”,ori cod abona „gresit”interesant titular:”corect”.Gazul pot sa introduc fara probleme.Am fost personal la sediul central sa verific datele,totul este in regula.Exact asa am patit si un luna mai.De ce nu remediati problema?Pe Myline:”nu exista in baza de date” si atunci cum am putut plati factura „estimata”?

    Răspunde
  33. Iuliu a zis

    20 iunie 2018 la ora 12:03 pm

    Buna ziua!De 3 ore incerc sa introduc citirea contorului de energie electrica si nu reusesc pentru ca:loc consum”gresit”,ori cod abona „gresit”interesant titular:”corect”.Gazul pot sa introduc fara probleme.Am fost personal la sediul central sa verific datele,totul este in regula.Exact asa am patit si un luna mai.De ce nu remediati problema?Pe Myline:”nu exista in baza de date” si atunci cum am putut plati factura „estimata”?

    Răspunde
  34. Nistor Elena a zis

    13 noiembrie 2018 la ora 1:02 pm

    Doresc sa fac o sesizare si o verificare.
    Hostina Marian…..fost angajat la e-on….zona Bacău. ..a preluat date cu caracter personal pt a întocmi un contract energi duo……dar acel contract nu Exista!!!!!
    Asta după ce a preluat copie acte personale .copie contract apartament….etc.
    Doresc sa fiu contactată pt mai multe lămuriri! De un operator de la dvs.

    Răspunde
    • Lazarean Simion str.sf.Gavril nr.3 Gura Humorului Suceava a zis

      6 februarie 2019 la ora 9:59 am

      Contor defect .

      Răspunde
  35. scorici ștefan a zis

    5 februarie 2019 la ora 8:10 pm

    Am trimis datele când mi sa cerut dar eu rămân fară curent și gaz pe 19 februarie ,nimeni nu ma contactat din 19 ianuarie până acum Trebuia să dau citirea la curent și mi sa explicat că contractul cu Electrica este reziliat Doresc lămuriri cât mai urgent

    Răspunde
  36. Zaharie a zis

    10 februarie 2019 la ora 5:40 pm

    As dori sa aflu si eu nr. de tel. ptr. deranjamente, avarii, la care sa apelam non stop la eon Resita.

    Răspunde
  37. Rodica a zis

    7 martie 2019 la ora 11:56 am

    Buna ziua.Aveti de gând să va reparat transformatoarele in Miroslava???Prea multe șocuri de curent …azi 7/3/2019 ,in 2ore peste 30 de șocuri de curent vi se pare corect?????

    Răspunde
  38. Boca Constanta a zis

    16 iunie 2019 la ora 6:29 pm

    Mi s-a schimbat contorulla energ.electrica in 30 .04.2019, cu urmatoarele cifre 4856(deci cu consum).De ce mi s-a pus asemenea contor cu consum deja???Nu mi s-a dat bon de miscare.De ce??Ultimul consum pe contorul vechi a fost de 11927.Va rog sa interveniti sa mi se aduca la domiciliu acel bon de miscare si sa mi se explice de ca mi s-a pus alt contor cu un consum de 4856 kw??? De ce nu a inceput de la 0 consum??Va multumesc.

    Răspunde
  39. Bugariu Dumitru a zis

    4 iulie 2019 la ora 9:28 am

    Buna ziua ,am primit o factura in valoare de 344,67lei iar eu nu am consumat valoarea estimata de voi de 105 kwh,va rog sa trimiteti un angajat sa citeasca contorul sau datimi un nr sa virbesc cu voi nu cu robotu care imi spune ca nu am de plata!!!!

    Răspunde
  40. Blageanu Maria a zis

    18 iulie 2019 la ora 5:35 pm

    Buna ziua. Ma puteti lamiri si pe mine in kegatura cu transmiterea indexukui autocitit la energie si gaz metan .este a doua luna in care nu pot da indexul. Inainte aveam perioada 1-7 a lunii. Am incercat sa dau indexul in luna iunie si robotul mi-a spus ca nu e perioada. Apoi primesc un mesaj de la d-voastra si mi s-a adus la cunostinta ca perioada de transmitere s-a schimbat de la 15-21 ale lunii. In luna iulie incerc sa dau indexul in perioada transmisa de d-voastra si mi se spune din nou ca nu este aceasta perioada de dat indexul. Va rog ma poate lamuri cineva cu aceasta problema. As dori sa iau legatura cu un operator dar i-mi respunde numai robotul. Nu doresc sa platesc la pausal. Cred ca asta se urmareste. Va multumesc , astept raspuns.

    Răspunde
  41. Nedea maria a zis

    31 iulie 2019 la ora 1:54 pm

    Buna ziua!suntem niste locatari din Bacău,str.Republicii 1,bloc 1,sc.F,arondați la asociația de proprietari”taifun 71″.dorim să știm cum se stabilește cheltuiala per persoana pe luna la gaz(cei care suntem la comun).deoarece sunt luni consecutiv in care suma este exagerat de mare/persoana,în condițiile în care suntem 3 apartamente care consumam foarte putin gaz.asteptam un raspuns!multumim!

    Răspunde
  42. Cipri a zis

    12 octombrie 2019 la ora 10:43 am

    Nu are rost sa spun multe cuvinte, se stie ca la noi in romania este posibil orice,☹sun de trei zile incontinu de dimineata pana seara si numi raspunde nimeni, rusine . Mi-a fost oprita lumina, de ce? Pentru ca miau venit ultimile patru facturi cu suma peste 200 de lei si in casa aceea nu sta niciunul de mai bine de un an. Deci acceptam 20, 30 de lei la factura dar nu sute de lei . Acum urmeaza sa mi se taie lumina si voi nu raspundeti sa stiu si eu de ce trebuie sa platesc atatia bani daca nu consuma nimeni lumina in acea casa . Cu astfel de oameni romania noastra merge inainte? incercati pe cat posibil sa le raspundeti clientilor aveti putin respect fata de ei

    Răspunde
  43. Ionica a zis

    15 octombrie 2019 la ora 9:45 am

    Buna ziua nu raspunde nimeni oameni buni casa mea e in lucru si nu mi a venit factura nu stiu cum pot lua legatura cu dansi rusine va la noi la nimeni

    Răspunde
  44. Maria a zis

    21 octombrie 2019 la ora 9:42 am

    Dragii mei, în Orașul nostru Deva cred cu certitudine ca aveți o reclamă extrem de proasta din cauza D-nei „Gabi” coordonator prin modul
    modul de a vb și a se comporta cu clienții precum și cu petsonalul, pune presiune, nu îi lăsa să le dea relațiile necesare bieților oameni care vin cu probleme și pleacă total dezamăgiti, păi așa cum sa mai avem încredere în institutia Dvs, mai mult fără a explica clientului ce poate aferi în abonament, face contractele clienților fără o explicație corectă practic ii păcălește ca să-și facă targhetul.

    Răspunde
  45. Rusu Luci Dorina a zis

    4 noiembrie 2019 la ora 1:29 pm

    Am o nelamurire la factura si la numerele de telefon nu reusesc.Pe factura emisa in 19.09 am avut -53,91 si am achitat 50 iar pe factura emisa in 23.10. nu mai apare plata in avans.vreau sa stiu unde s=au dus banii pentru ca as fi cumparat unul din medicamentele pentru inima.Trebuie sa specific ca cumparand centrala de la eon gaz mi s=a schimbat numarul de contract as vrea totusi un raspuns caci nu am bani de aruncat in vant.Va multumesc anticipat!

    Răspunde
  46. Stoica a zis

    27 noiembrie 2019 la ora 2:52 pm

    Mie mi-au pierdut actele pe care le-am depus la E-on gaz Sibiu, in vederea emiterii contractului pentru furnizare gaz.

    Răspunde
  47. Tinca a zis

    16 martie 2020 la ora 1:11 pm

    Buna ziua as vrea să știu și eu in Tg Ocna județul Bacău strada salinei 19 de anul trecut nu mia mia venit nici o factură dela lumina cum pot achita facturile daca mia numi vine acasă nimic

    Răspunde
  48. Bontu a zis

    4 mai 2020 la ora 6:40 pm

    Cum ați calculat 1220kw pe 2 săptămâni pe un contoar defect, la un client casnic fără a avea o uzină chimică acasă???

    Răspunde
  49. Babasa a zis

    18 mai 2020 la ora 10:11 am

    plătesc factură decedatului de 6000 lei fac schimb de contracte și în maxim 3 luni primesc factură de 2400lei

    Răspunde
  50. Bedidic Anamaria a zis

    19 mai 2020 la ora 9:20 am

    Buna ziua am achizitionat un teten extravilan pe teren se afla o cabanuta pe piloni. As dori sa știu cat costa de pus contuarul. Am inteles ca reteaua e on este lao suta de metri

    Răspunde
  51. Groza dorutaado a zis

    30 octombrie 2020 la ora 2:06 pm

    Solicit verificare metrologica,consumul conform cu indexul e prea mare față de factura

    Răspunde
  52. Burdea Anton a zis

    16 noiembrie 2020 la ora 11:33 am

    Nu pot sa transmit indexul deoarece mi se spune că, codul de încasare nu este corect chiar dacă codul este corect. Ce pot să fac.?

    Răspunde
  53. Costan Neculai a zis

    30 decembrie 2020 la ora 6:25 pm

    Scadență este de 15 zile de la dataemiterii facturii,rostul frumos numai ca la tara o factura prezentata de a on pe 24 11 20 am primit-o pe 15 12 20 iar in iasi factura emisă pe 19 12 20 am primit-o pe 30 12 20 cum sa ma incadrez in scadență cand de livrat durează 21 zile la tara si 11 zile in centru târgului iasi.Cum justifica partenerii postali ai d-voastra???????

    Răspunde
  54. AVRAM JAN a zis

    8 ianuarie 2021 la ora 12:47 pm

    Sunt client Enel și am trimis către eon online actele necesare pentru transfer la EON. Nu a primit nici un răspuns, iar la numerele de tel Sunt Ioana, nu pot lua legătura cu un operator se întrerupe apelul când vrea el.

    Răspunde
  55. CIUREA ioan vlad a zis

    22 ianuarie 2021 la ora 9:11 am

    A-ți mărit prețul la factură ne justificat sînteți o rușine pentru România nu se poate lua legătura cu voi vă bateti joc de oamenii

    Răspunde
  56. Peter a zis

    27 ianuarie 2021 la ora 1:39 am

    De doua luni încerc sa achit facturile la gaz online si îmi da eroare sau activează factura electronica
    In cei trei ani de când achit facturile nu mi sa întîmplat niciodată
    Lăsați va rog un telefon de contact sa răspundă o persoana nu pe Ioana
    Sun din străinătate așa ca nu doresc sa vorbesc cu un robot
    In data de 10 Februarie îmi spun ca îmi vor tăia gazul pentru neplata facturilor
    Problema o aveți domniile voastre pentru căci site-ul EON Myline nu funcționează cum ar trebuie sa funcționeze
    Va mulțumesc

    Răspunde
  57. stanciu niculina a zis

    18 februarie 2021 la ora 12:25 pm

    Buna ziua!
    Va rog din suflet sa rezolvati sesizarea 481616/10.02.2021,deoarece sunt incurcate facturile si codurile de incasare de la doua puncte de lucru, la contabilitatea dumneavoastra . Se factureaza in continuare gresit .

    Răspunde
  58. Merlusca a zis

    1 mai 2021 la ora 2:33 pm

    Bună ziua! Ma numesc Merlusca Ghe Mihai și astăzi, 01.05.2021 mi s-a întrerupt aprovizionarea cu energie electrica. Rog remedierea problemei cat mai curând posibil.

    Răspunde
  59. Vera a zis

    7 octombrie 2021 la ora 10:24 am

    Buna ziua. Nu am primit factura din luna iulie pana in prezent . Nu stiu cat Am de platit si nu vreau surpriza . Am incercat sa va contactez dar nu am reusit sub nici o forma

    Răspunde
  60. dragomirescu a zis

    19 noiembrie 2021 la ora 5:09 pm

    Buna ziua,
    Ma numesc Dragomirescu si ma intereseaza o oferta pentru un contract gaze naturale, incheiat cu dvs in conditiile comunicarii unui pret furnizare gaze naturale {pret gaze naturale + pret transport + tarif distributie}.
    As dori sa-mi spuneti si in ce conditii se poate face rezilierea unui contract.
    Multumesc.

    Răspunde
  61. Ioan a zis

    10 decembrie 2021 la ora 3:03 pm

    Salut. Aveti niste numere de telefon unde raspunde o voce cicalitoare ca soacra-mea. Vorbeste mult si nu spune nimic din ce vreau eu sa stiu. Aveti nevoie de clienti sau doar va place sa spunti povesti ? Imi cereti sa va trimit CNP-ul. Cu ce drept ? Mai aveti prin firma vre-o fiinta cuvantatoare cu care sa pot purta un minim dialog? Dati-mi va rog nr. de telefon. Vreau sa inchei un contract de furnizare. Multumesc !

    Răspunde
  62. Tudurache a zis

    17 decembrie 2021 la ora 5:38 pm

    Buna seara pentru schimbarea contractului la lumina tre sa am vaccinul că sa pot intra la sediul dumneavoastră mulțumesc

    Răspunde
  63. Prisecaru catalin Dumitru a zis

    26 decembrie 2021 la ora 2:15 pm

    Buna am încercat să plătesc lumea și spune că codul de încasare e invalid

    Răspunde
  64. Anamaria a zis

    18 ianuarie 2022 la ora 11:33 am

    Mā numesc Mocan Ana Maria am încheiat un contact duo la data de17 Noiembrie dar nici pânā la aceastā datā nu am primit contractul prin postā si tot de la furnizorul anterior primesc factura .Am primit informare cā a fost validat noul contact dar nu am primit nimic pânā la aceastā datā sí az trecut 60 de zile .

    Răspunde
  65. Chinez Ioan a zis

    25 ianuarie 2022 la ora 12:28 pm

    Bună ziua. Cum iau legătura cu un reprezentant eon, căci am dat indexul la gaz gresit, anume pe cel de la electricitate, mi-am dat seama mult mai târziu, aștept un răspuns. Mulțumesc.

    Răspunde
  66. Ionela a zis

    31 martie 2022 la ora 5:58 pm

    Un dezastru…chiar nu exista posibilitatea de a face pt clienți o modalitate de a lua legătura pentru a afla niște răspunsuri? Mi se pare o bătaie de joc ce faceți

    Răspunde
  67. Chelaru Mihaela a zis

    20 iunie 2022 la ora 1:00 pm

    La naiba sa va ia ca bani vreți și când va sun nu răspundeți nimeni.Nu am mai primit factura de la începutul anului,trebuie sa tot plătesc cu facturi vechi.Rusine sa va fie.

    Răspunde
  68. SPIRIDON MIHAI DANIEL a zis

    19 octombrie 2022 la ora 9:29 am

    VREAU SA SCHIMB CONTRACTUL DE PE PERSOANA FIZICA PE SOCIETATE,CUM TREBUIE SA FAC

    Răspunde
  69. VILI ANDRONIC a zis

    12 decembrie 2022 la ora 11:46 am

    Bună ziua,
    Puteţi să mă informaţi despre un număr de telefon unde să pot face actele pentru a deveni client E.On. Am fost în trecut client E.On pentru energie electrică şi gaze naturale şi am plecat la Enel. Acum Enel pleacă din Romania si din această cauză mă gândesc să revin la E.On. Doresc să fac actele în regim online. Puteţi să mă ajutaţi cu un număr de telefon unde pot apela ? Sunt cliet E.On vechi, având codul client 1002300359
    Pentru preturi, dorim nivelul plafonat de Guvern :
    Consumul de energie electrica tarifat cu 0,68 lei/kWh, cu TVA inclus, în cazul clienţilor casnici al căror consum mediu lunar realizat la locul de consum este cuprins între 0 – 100 KWh.
    Consumul de energie electrică cuprins între 101 Kwh si 300 KWh/lună se facturează la prețul de 1,30 lei kWh, cu TVA inclus iar in cazul in care consumul depaseste 300/KWh luna intreg consumul se factureaza la pretul de 1,30 lei/kWh;
    Consumul de Gaze naturale 0,31 lei/kWh/lună pentru clienţii casnici.
    Vă mulţumim, Cu stimă

    Răspunde
  70. Ana Maria Brejan a zis

    18 mai 2023 la ora 7:57 am

    Bună ziua suntem plecați din tara,ni sa pus sigiliul pentru ca nu am plătit,dar factura nu a venit sau sa pierdut, sunt deja luni fără gaz ,cum am putea sa plătim, ne puteți ajuta cu factura sa o plătim…ce trebuie sa facem multumesc

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

Ultimele articole

Centrul de Comunicare Județean Bacău: 1.000 de angajați MAI asigură siguranța în cele 640 de secții de vot

Alegeri prezidențiale 2025, turul al doilea. Prezență la vot mai mare decât în primul tur, în județul Bacău – UPDATE

Programul SOMA de colectare a deșeurilor reziduale, din perioada 19 – 24 mai 2025

Bărbat bănuit de furturi din locuințe, identificat și reținut de polițiști. A spart și locuința unei femei de 67 de ani

Buhuși: Percheziții domiciliare la hoți de lemne. Ei au furat și camerele de supraveghere din zona pădurii Ciolpani

Locuri de muncă la Conextrust SA

2 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

1 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

30 aprilie 2025

Locuri de muncă la Conextrust SA

29 aprilie 2025

Ultimele comentarii

  • Arian la Eurodeputatul Benea, mesaj înaintea finalei prezidențiale: Fără banii UE, România va fi în colaps! Izolaționismul şi retragerea în carapacea înşelătoare a autarhiei nu pot fi o opțiune de luat în calcul!
  • hailavot la Alegeri prezidențiale 2025, turul al doilea. Prezență la vot mai mare decât în primul tur, în județul Bacău – UPDATE
  • fairy la Eurodeputatul Benea, mesaj înaintea finalei prezidențiale: Fără banii UE, România va fi în colaps! Izolaționismul şi retragerea în carapacea înşelătoare a autarhiei nu pot fi o opțiune de luat în calcul!
  • Adrian la Alegeri prezidențiale 2025, turul al doilea. Prezență la vot mai mare decât în primul tur, în județul Bacău – UPDATE
  • Arian la Eurodeputatul Benea, mesaj înaintea finalei prezidențiale: Fără banii UE, România va fi în colaps! Izolaționismul şi retragerea în carapacea înşelătoare a autarhiei nu pot fi o opțiune de luat în calcul!

Cabinet parlamentar PNL

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale

Cabinete parlamentare PSD

Cabinet parlamentar AUR

Găzduit de Simplenet

Copyright © 2025 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău