Banca Comerciala Româna (BCR) a înlocuit, la sfirsitul saptaminii precedente, solutia de internet banking e-BCR, destinata persoanelor fizice, cu Serviciul de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR, componenta a conceptului 24 Banking BCR – a anuntat institutia de credit. La jumatatea anului 2008, banca a lansat conceptul 24 Banking BCR, care permite clientilor acces la operatiuni bancare fara a mai intra în contact cu institutia de credit si fara a mai fi restrictionati de programul de lucru al unitatii bancare. Acest concept include si Serviciul de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR, care include doua componente – Click 24 Banking BCR (operatiuni prin internet) si Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin telefon). Ambele componente permit clientilor accesul permanent la conturile detinute la BCR si efectuarea de operatiuni bancare în timp real.
Clientii pot efectua transferuri în lei si în valuta catre conturi deschise la BCR, transferuri în lei si valuta catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare, inclusiv transferuri internationale, schimburi valutare (inclusiv direct între doua valute straine), deschidere de cont curent în valutele cotate la BCR. În cazul acestor operatiuni, banca aplica o reducere substantiala a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 75% pentru operatiunile efectuate prin Click 24 Banking BCR si de 50% pentru operatiunile efectuate prin Alo 24 Banking.
De asemenea, clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. (Petru DONE)
Lasă un răspuns