Grupul Agricola Bacău, producător de carne, preparate din carne și ouă, are de astăzi un nou director de Marketing, în persoana lui Daniel Bitere. Fosta directoare părăsește firma sub pretextul că se apucă de consultanță.
Conform unui comunicat de presă, schimbarea conducerii Departamentului Marketing Agricola este „urmarea firească” a retragerii fostului manager, Carmen Gavrilescu, care a anunțat că în continuare va activa în domeniul consultanței. „Boardul companiei îi mulțumește pentru dedicare în consolidarea brandului Agricola și a valorilor sale de-a lungul ultimilor ani”, se mai arată în document.
„Daniel Bitere a fost pănă astăzi Senior Brand Manager pentru categoria Mezeluri, este absolvent al Școlii de Marketing IAA, iar succesele în implementarea strategiei de marketing și comunicare din ultimii ani îl recomandă pentru noua poziție, aceea de Director de Marketing”, a declarat Grigore Horoi, președintele Agricola.
„Pentru mine este un nou început, cu responsabilități crescute, dar care presupune și un teritoriu mai amplu și interesant de explorat. Sunt înconjurat de colegi și parteneri valoroși, am încrederea boardului companiei, iar ăsta este cel mai bun «combustibil» pe care il cunosc. Cultura în care m-am format este aceea a livrării rezultatelor, în condițiile asumării targetelor și motivării oamenilor”, a declarat Daniel Bitere, noul director de Marketing la Agricola.
Agricola nu a precizat cine îl va înlocui pe Daniel Bitere la fostul loc de muncă, de la Mezeluri.
Bogdan a zis
Mult succes!