• 930 este numărul la care se vor putea depune, gratuit, cereri în vederea obținerii unor servicii din partea Romtelecom, fără să mai fie nevoie de un drum pînă la ghișeșele instituției
De la începutul săptămînii viitoare, clienții sau potențialii clienți ai Romtelecom vor putea înainta și prin telefon cereri către Direcția de Telecomunicații Bacău. Mihaela Druică, purtător de cuvînt al Romtelecom Bacău, ne-a informat că începînd de luni, 24 iunie, serviciul Informații Generale 930 va prelua prin apel telefonic de la persoanele fizice și juridice solicitările pentru lucrările de telefonie sau servicii telefonice. 930 (apel netaxabil) este un serviciu special acordat gratuit clienților, în vederea oferirii de informații cu caracter general exclusiv despre activitatea Romtelecom. De la serviciul 930 se pot obține informații privind documentele solicitate pentru diferitele lucrări de telecomunicații, tarife, componența facturii telefonice, suma de plată, stadiul de tratare a solicitărilor și reclamațiilor clienților, precum și serviciile oferite de Centralele Digitale. „Începînd din 24 iunie, la serviciul 930, pe lîngă aceste informații, se vor putea înregistra și următoarele tipuri de cereri: instalări linii telefonice principale și suplimentare, desființare aparataj suplimentar, mutare interioară post telefonic, restricționare fără parolă a liniilor prinicpale, redirijarea imediată a apelurilor, apel în așteptare, schimbarea tipului de abonament, Clip A și Clir A”, ne-a mai informat Mihaela Druică. Noua procedură pentru înregistrarea cererilor prin serviciul 930 a fost implementată pentru a veni în sprijinul abonaților, evitîndu-se, astfel, deplasarea pînă la ghișeele instituției, precum și pentru o mai mare operativitatea în rezolvarea solictărilor.
În prezent, preluarea cererilor de la clienți sau potențiali clienți se face prin ghișeele Romtelecom, procedură care rămîne în vigoare și după 24 iunie. (E.S.)
Lasă un răspuns