Campania de comunicare si pozitionare pentru noul produs al companiei Agricola Bacau, „Puiul Familist” a fost incredintata agentia GMP. Campania mizeaza pe ideea ca, în acest moment, pachetele de pui existente pe piata nu raspund cerintelor tuturor membrilor familiei. Agricola rezolva, cu noul produs, tocmai aceasta problema, pentru ca a introdus în noul pachet doua copane în plus, iar puiul ajunge pentru toata familia, pentru ca permite tuturor sa primeasca portia preferata. GMP a realizat doua spoturi TV, cu ajutorul regizorului Jake Knowles si a casei de productie Tandem Film. Pentru „Puiul Familist”, GMP a realizat cercetarile pentru conceptul de produs, nume si ambalaj, a creat design-ul de ambalaj, a dat un nume produsului, a realizat spoturile TV si materialele de comunicare la punctele de vinzare.
GMP a devenit agentie de PR (public relations) in anul 2007, dar lucreaza inca din 2005. Ea a lucrat deja pentru parteneri importanti (ca Romtelecom, Henkel, Muller, Unilever, Sensiblu, Gsk, Toyota, McDonald’s, City Bank, Aviva, Lufthansa, Millenium Bank, Roca, Bayer sau Alexandrion Group) si in campanii electorale si a cistigat citeva premii de prestigiu pe piata de gen. (Petru DONE)
Lasă un răspuns