De cind a mutat Centrul de Relatii cu Clientii din str. Vadu Bistritei nr. 40 in str. Stefan cel Mare nr. 22 din municipiul Bacau, angajatii companiei E.ON dau relatii doar pe baza de bon de ordine. Indiferent daca vreti o copie dupa factura la gaze, o simpla informatie sau sa perfectati un contract cu cei de la E.ON, trebuie sa va inarmati cu multa rabdare si sa luati un calmant inainte. Noul centru comun de relatii cu clientii, functioneaza in spatele sediului E.ON din str. Stefan cel Mare. Consumatorilor bacauani le este interzis accesul intre casierii si Centru, chiar daca acesta este facilitat printr-o usa. In schimb, daca au vreo nelamurire cu privire la facturi, bacauanii sint poftiti sa iasa din sediu, sa ocoleasca cladirea si sa mai piarda citeva ore la cozile interminabile, pentru a afla ca au dosarele incomplete sau ca trebuie sa revina intr-o alta zi. Chiar daca exista bonuri de ordine, oamenii isi asteapta rindul in picioare, ceea ce creaza o atmosfera tensionata. Cine intra pentru prima oara in noul Centru pentru Relatii cu Clientii si nu stie ca informatiile se dau „doar pe baza de bon”, sta degeaba. Are prioritate cel care isi macina nervii stind la rind, ii cronometreaza pe cei din fata sa si framinta nervos biletelul de ordine. Nici unul dintre cei care stau si asteapta nu este multumit de noul sistem de „relationare”. Reprezentantii E.ON au motivat schimbarea de sediu prin necesitatea unui spatiu mai mare, care sa corespunda cerintelor. Oamenii vin aici pentru a-si rezolva problemele de natura contractuala, tehnica sau de facturare. Problemele sint multiple si vizeaza atit distributia de gaze naturale, cît si alimentarea cu energie electrica. (Ramona IONESCU)
Electronu a zis
Prosti mai suntem noi romanii ca toleram inca astfel de tratamente….din pacate am stat si eu la coada asta de la E-on si am indurat pe viu umilinta de a astepta o ora sa dau apoi peste o ”tanti” mai acra decat muraturile bunicii, de parca imi facea nu stiu ce favoare ca imi raspunde la 2 intrebari.Si daca nu a fost de ajuns, femeia HABAR NU AVEA, sau nu a vrut sa imi spuna cui trebuia sa ii adresez o cerere de verificare a instalatiei electrice…..parca lucra la aprozar si o intrebasem de energie electrica…RUSINE …Sunt sigur ca in Germania E-On nu isi permite asa ceva…….
cetatean al Bacaului a zis
Da,am avut si eu nevoie de o informatie de la e-on si cand am vazut cum se procedeaza cu statul la rand ,cu bonul,am simtit ca m-am intors cu vreo doua decenii in urma.Nu am putut suporta umilinta ,de aceea am vrut sa plec,scarbita de situatia in care am ajuns noi,romanii,cand ,pe trepte urca un domn ce parea a fi din conducere.Desi stiam ca nu e un mod politicos de a pune problema ,l-am abordat si mi-am spus ,,of-ul”.A fost foarte intelegator si am primit imediat informatia necesara.I-am multumit si i-am sups ca mi-as fi dorit sa nu fi intalnit aceasta situatie si ca sper sa se schimbe .
Oamenii trebuie sa ia atitudine,sa nu accepte sa fie umiliti,lucrurile se pot schimba daca exista bunavointa!