O Abordare Analitică Într-o Industrie Guvernată de Șansă
Jocurile de noroc pe internet se bazează exclusiv pe șansă, iar jucătorii care înțeleg acest lucru încă de la început sunt cei care se bucură de cea mai bună experiență. Pentru operatori, câștigul pare asigurat pe termen lung, însă numai în raport cu jucătorii, iar pentru a fi profitabili, trebuie să recurgă la o analiză atentă și minuțioasă. Pe de o parte folosesc bonusurile și promoțiile pentru a atrage noi membrii, precum cele descrise la https://românia-casinobonusesfinder.com/no-deposit-bonus/. Pe de altă parte, utilizează din ce în ce mai mult indicatorii cheie de performanță, folosiți de toate industriile importante.
Ce reprezintă indicatorii cheie de performanță?
Termenul vine din limba engleză (KPI) și acesti indicatori au rolul de a măsura performanță afacerii, modul în care este percepută de piață și cum se raportează la publicul țintă. Conform Danielei Călinescu expertul sitelui menționat mai sus, aceștia au un rol crucial în evaluarea situației existențe dar și în a trasa direcțiile viitoare pentru dezvoltare. Planificarea financiară și comercială depinde de modul în care acești indicatori reflectă situația de fapt și se aplică foarte bine la întreaga industrie a jocurilor de noroc.
Veniturile generate de jocurile de noroc
Acestea reprezintă diferența dintre sume pariate de jucători și profiturile realizate de aceștia. Este vorba de esența industriei și de altfel, cea mai importantă componentă atunci când se analizează indicatorii cheie de performanță. Cu cât numărul este mai mare, cu atât este mai bine pentru cazinoul sau operatorul de jocuri de noroc online, pentru că influențează direct profitul. Acesta din urmă e calculat după ce se scad din veniturile generate de jocurile de noroc salariile, taxele și celelalte cheltuieli.
Veniturile nete din jocurile de noroc
Un alt indicator cheie e cel care se referă strict la încasările rezultate din jocuri, din care se scad bonusuri și alte promoții, plus eventualele costuri asociate tranzacțiilor. În această categorie se înscriu și cheluielile pe care siteurile le au cu afiliații, ceea ce îl face cel mai mai important indicator cheie de performanță.
Veniturile medii pe utilizator
Unul dintre indicatorii cheie de performanță specifici industriei jocurilor de noroc este cel legat de venitul mediu realizat pentru fiecare utilizator. Acesta se calculează împărțind veniturile totale la numărul de jucători și se raportează de regulă în fiecare luna dar poate fi extins și la intervale mai mari, precum un an.
Valoarea pe viață a clientului
Unul dintre indicatorii mai puțini cunoscuți este cel ce se referă la valoarea totală pe care o aduce un client pe parcursul întregii sale activități. Acest indicator cheie de performanță include toate veniturile realizate de către un singur utilizator pe parcursul întregii sale activității pe site. Este esențial pentru a imbunătății rata de conversie și a crește loialitatea jucătorilor fără de brand, cu efect pe termen lung.
Lasă un răspuns