BRD a lansat cea mai mare campanie comerciala bancara de sfirsit si început de an, „Paris via BRD”. Adresata atit persoanelor fizice, cit si IMM-urilor, profesiunilor liberale si persoanelor fizice autorizate, campania recompenseaza si achiziţia, dar si utilizarea produselor si serviciilor BRD. Promoţia se desfasoara pina pe 31 ianuarie. Produsele si serviciile incluse in campania adresata persoanelor fizice sint dintre cele mai diverse: carduri, credite de consum si ipotecare, produse de banca la distanta (internet banking si mobile banking), produse de economisire si plasamente, pensii, pachete de produse si servicii. Achizitionarea acestora aduce 61.000 de premii instant acordate pe bază de lozuri razuibile: rame foto digitale, DVD playere, memory stick-uri, CD-uri cu colinde, vin rosu, ornamente si decoratiuni de Craciun. Si utilizarea produselor si serviciilor achizitionate în timpul sau înaintea campaniei aduce premii. Astfel, se pot cistiga, prin tragere la sorti, 5.000 de euro, 3 excursii la Paris cu cina si un spectacol la Moulin Rouge, TV LCD-uri si mini laptop-uri.
In ceea ce priveste campania dedicata IMM-urilor, persoanelor fizice autorizate si profesiunilor liberale, produsele si serviciile incluse în promotie sint: cardurile business, serviciile de banca la distanta BRD@ffice, MultiX si serviciul Accept Card (acceptarea la plata a cardurilor prin POS-urile BRD). Utilizarea acestora duce la înscrierea automată in tragerea la sorti cu premii constind in 5.000 de euro, 3 excursii la Paris cu cina si spectacol la Moulin Rouge si laptop-uri.
În plus, persoanele fizice autorizate si profesiunile liberale detinatoare ale unui Pachet BRD Profit (dinaintea sau din timpul campaniei) participa la promotie si prin achizitionarea unui credit din Gama Expert sau a unui Depozit 10.000 pe minimum 3 luni. (Petru DONE)
Lasă un răspuns