Banca Țiriac a lansat, cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, o campanie la nivel național de promovare a produsului Contul de Economii. Campania a început ieri, se va finaliza pe 28 februarie 2003 și are drept scop „încurajarea economisirii atît în lei cît și în valută”, se arată într-un comunicat al băncii. Campania se numește „Cîștigi oricum” și oferă șansa obținerii unor premii tuturor celor care în această perioadă deschid la oricare dintre sucursalele băncii un Cont de Economii. Premiile puse la bătaie de Banca Țiriac constau în trei excursii de o săptămînă pentru două persoane în Thailanda, Grand Canaria și Tenerife, un week-end pentru două persoane la Paris și unul la Viena. De asemenea, se vor acorda și 100 de premii speciale cu ocazia Anului Nou, dintre care 70 în valoare de cîte patru milioane de lei și 30 de cîte 150 de dolari. Singura condiție pentru a participa la campanie este ca, pe întreaga perioadă a promoției, clienții băncii să deschidă și să mențină în Contul de Economii sume în lei sau în valută mai mari sau egale cu rezerva minimă necesară, de patru milioane de lei sau 500 de dolari. Desemnarea cîștigătorilor se va face prin tragere la sorți. Pe 31 ianuarie vor fi desemnați cîștigătorii celor 100 de premii speciale oferite cu ocazia Anului nou. Extragerile pentru celelalte premii vor avea loc în ziua de 28 februarie 2003. (F.POPESCU)
Lasă un răspuns